14 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op mamanonimi
Hand- voet- mondziekte? Zitten de blaasjes ook op haar handen?
Nee alleen op de lippen en in de mond! Ik heb ze niet op de handen gezien
5 maanden geleden
Reactie op Anoniem123abc
Nee alleen op de lippen en in de mond! Ik heb ze niet op de handen gezien
Hmmm oke. Heb je een foto?
5 maanden geleden
Reactie op mamanonimi
Hmmm oke. Heb je een foto?
Niet van in haar mond, want dat liet ze niet toe. Maar dit zijn de blaasjes op haar mond. Gisteren was er eentje onderin en nu zijn het er 3. Maar ook dus in haar mond
5 maanden geleden
Reactie op Anoniem123abc
Niet van in haar mond, want dat liet ze niet toe. Maar dit zijn de blaasjes ...
Lijkt wel op hand voet mondziekte. Ik ben geen dokter hoor dus kan het helemaal mis hebben maar lijk het te herkennen. Mijn kleine had het begin dit jaar. Zou het even in de gaten houden. Het is niks erg maar wel vervelend natuurlijk. Hopelijk heeft ze er niet teveel last van. Succes 🍀
5 maanden geleden
Ons zoontje had ook blaasjes in zn mond en dronk en at hierbij heel slecht. Uiteindelijk ligt hij nu al 5 dagen in t ziekenhuis aan de sonde. Hij heeft een virus; herpes of coxsackie. Dat virus is an sich niet ernstig maar zou wel opletten of ze normaal blijft eten en drinken.
Beterschap!
5 maanden geleden
Reactie op smollpingu
Ons zoontje had ook blaasjes in zn mond en dronk en at hierbij heel slecht. ...
Omg beterschap!! Wat erg! Ik word elke keer naar huis gestuurd, maar ze slaapt nu al bijna 1,5 dag al niet. De huisarts vond het wel prima eruit zien. Welke klachten had je zoontje nog meer? En wanneer is de stap gezet naar een ziekenhuisopname? Mijn dochter heeft ook 39,5 graden koorts nu en huilt vd pijn
5 maanden geleden
Reactie op Anoniem123abc
Omg beterschap!! Wat erg! Ik word elke keer naar huis gestuurd, maar ze sla ...
Bij ons was hij al een week niet fit en verdovend spul in z’n mond werkte niet. We hadden nurofen icm paracetamol geprobeerd maar ook daardoor geen huilde hij. Hij was echt heel erg oncomfortabel. Dit icm heel slecht en drinken en dat ze het bij de huisarts niet meer wisten maakte dat ze een afspraak maakte op de eerste hulp bij de kinderarts. Z’n ketonenwaarden waren veel te hoog en dat was reden voor opname.
We zijn nu anderhalve week verder ongeveer en z’n mond is nog niet helemaal genezen. Wel thuis ondertussen.
5 maanden geleden
Reactie op smollpingu
Bij ons was hij al een week niet fit en verdovend spul in z’n mond werkte n ...
Pfff heftig.. hoe komt het dat de ketonenwaarden zo hoog waren/zijn? Heel veel beterschap nogmaals…
5 maanden geleden
Reactie op Anoniem123abc
Pfff heftig.. hoe komt het dat de ketonenwaarden zo hoog waren/zijn? Heel v ...
Dat kwam door t binnen krijgen van te weinig voedingsstoffen. Is wel hard gegaan, normaliter lees je dat een kindje best een aantal dagen niet hoeft te eten, maar dat was bij ons aardig funest.
Dankje wel