9 Reacties

2 jaar geleden

Dit zou op een (tijdelijk) zuurstoftekort kunnen duiden. Ik zou eerlijk gezegd voor de zekerheid contact opnemen met de huisarts hierover.

2 jaar geleden

Huisarts bellen, dit is zuurstofgebrek

2 jaar geleden

Kan onschuldig zijn bij inspanning maar zou de huisarts even contacten om eea uit te sluiten.

2 jaar geleden

Onze dochter had dit ook in de kraamweek. Blauw maskertje rondom neus en mond. Kinderarts toen gesproken hierover en bleek heel onschuldig te zijn; bij inspanning (hier ook na een badje) vernauwen haar bloedvaten in het gezicht waardoor het er blauw uit kan zien. Hoeft dus geen zuurstof gebrek te zijn, maar weet natuurlijk niet wat het bij jouw kindje is. Hier in elk geval heel onschuldig en het gebeurt nu ook nooit meer. Misschien stelt dit je gerust!

2 jaar geleden

Reactie op Judithrox

Onze dochter had dit ook in de kraamweek. Blauw maskertje rondom neus en mo ...
Bedankt voor je berichtje! Had je dochter het ongeveer zo?

2 jaar geleden

Kan het rs virus zijn?

2 jaar geleden

Bij ons heeft zoon dit altijd als hij het koud heeft.

2 jaar geleden

Bedankt voor je berichtje! Had je dochter het ongeveer zo?
Ja dit lijkt er precies op! Vrij licht maar toch duidelijk te zien! Hoe is het nu bij jullie?

2 jaar geleden

Onze zoon heeft dit ook. In de kraamweek contact gehad met kinderarts en is zijn zuurstof extra gemeten wanneer hij dat blauwe had (was goed zuurtstof). Schijnt niet erg te zijn. Hij heeft het nu nog steeds af en toe. Mij is toen verteld dat je vooral moet letten op de lippen en tong kleur. Is die blauw, dan direct 112 bellen. Ik hou t nog in de gaten maar maak mij er nu gelukkig minder druk om. Voor de zekerheid de huisarts bellen kan natuurlijk geen kwaad!