10 Reacties

6 maanden geleden

Is ze ziek, bloedingen op andere plekken (neus/tandvlees)? Ik herken die blauwe plekken wel, ons zoontje heeft ze ook vaak ineens, ook soms op z’n arm waarna ik denk, hoe dan? Gaat ze naar de opvang, kruipt ze over de grond of loopt ze? Als je twijfelt even langs de arts gaan :)

6 maanden geleden

Dat is inderdaad een “gekke” plek om blauwe plekken te hebben, als haar benen ook onder zitten zou ik voor de zekerheid langs de huisarts gaan.

6 maanden geleden

Reactie op smollpingu

Is ze ziek, bloedingen op andere plekken (neus/tandvlees)? Ik herken die b ...
Nee ze is gelukkig niet ziek en loopt gewoon. Ze gaat 2 daagjes naar de opvang. Ik dacht misschien door het hoekje van de tafel. 😣 Maar dinsdag iig een belafspraak met de huisarts.

6 maanden geleden

Reactie op JG2

Dat is inderdaad een “gekke” plek om blauwe plekken te hebben, als haar ben ...
Pff ja gek he, maar ze is wel heel wild. Maar alsnog vind ik het gek, dus dinsdag in ieder geval een belafspraak.

6 maanden geleden

Reactie op JG2

Dat is inderdaad een “gekke” plek om blauwe plekken te hebben, als haar ben ...
Kijk dit soort vlekjes bedoel ik btw

6 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Kijk dit soort vlekjes bedoel ik btw
Ja goed dat je een belafspraak hebt en bij twijfel gewoon doorvragen en/of bloed laten prikken.

6 maanden geleden

Reactie op JG2

Ja goed dat je een belafspraak hebt en bij twijfel gewoon doorvragen en/of ...
Ja ik vind het wel heel spannend moet ik zeggen, hopelijk is het niets zorgelijks

6 maanden geleden

Ik heb al gereageerd, toevallig heeft m’n zoontje nu ook zo’n kleine blauwe plek midden op z’n borst. Zo’n gekke plek. Ik denk gevallen met iets in z’n hand maar ben wel benieuwd wat de dokter zegt bij jou. Succes en sterkte!

5 maanden geleden

Kan het zijn van het wild in het kinderstoeltje zitten? Erover heen leunen en soms eruit willen wurmen?

5 maanden geleden

Wat zei de huisarts?