14 Reacties

3 jaar geleden
JAAA! Eindelijk iemand die mij begrijpt. Vreselijk, heb er continue last van. Eerst alleen bij plat liggen maar afgelopen week continue. Kan werkelijk niks eten of drinken. Laat het maar gewoon gaan. Wat nog erger is, is als die ‘vast’ zit en boer niet komt. Gadver momenteel zo last van, vanmiddag icm harde buik even gejankt. Echt klaar mee!!

3 jaar geleden
Reactie op AMEKP
JAAA! Eindelijk iemand die mij begrijpt. Vreselijk, heb er continue last va ...
Gelukkig ben ik niet de enige, ik begon bijna aan mezelf te twijfelen 😂 hopelijk zijn we er snel van af!

3 jaar geleden
Reactie op Belle41
Idd vooral bij het neerliggen. Hikken en dan boeren...om gek van te worden! ...
Hahahaa ik dus ook precies dit.. lekker charmant hè, dat “HIK-BUUURP” 😂

3 jaar geleden
Heb er vooral last van als ik ‘snel’ na iets te hebben gegeten of gedronken (binnen een uur erna)
wil gaan liggen. Dan lijkt het alsof ik er een sport van maak om zoveel mogelijk te boeren.. 🥲

3 jaar geleden
Ik heb er de hele dag last van, maakt niet uit of ik eet of niet.. ook snachts, als ik weer een heel klein beetje draai dan komt er weer een lading. Ik en mn man slapen daardoor ook erg slecht.. hij heeft de bank ondertussen ontdekt on af en toe toch te kunnen slapen,
en het lijkt met de dag meer te worden, niet normaal meer. Wordt er zo moe van letterlijk (maar mentaal ook)..
Nu 37wk.

3 jaar geleden
Ohhh naar he!! Ik heb het ook bij het komen zitten.. zijn ook echt harde boeren!
Schaam moment van gisteren: boer in de supermarkt vanwege de maagzuur….. bah bah bah! Hopelijk is dit kwaaltje heeeel tijdelijk 😂