11 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit ook. Komt van het krabben in haar oortje. Dit doet ze nu vooral omdat haar tandjes door komen Ik houd haar nagels zo kort mogelijk.

2 jaar geleden

Mijn zoon had dit ook een paar maanden terug tot we door hadden dat hij in zijn oren krabt als hij moe is.

2 jaar geleden

Ik had bloed uit m'n oor bij een middenoorontsteking maar dan zou hij echt wel niet lekker moeten zijn, dit is eerder opengekrabbeld denk ik.

2 jaar geleden

Hier inderdaad ook weleens, ze krabt in haar oren tijdens haar slaap. Nageltjes goed kort houden is hier het enige dat helpt

2 jaar geleden

Dit heeft die van ons ook vaak, krabt aan z’n oor bij tandjes of vermoeidheid. Ik dacht ook eerst uit de gehoorgang maar ging het met een nat wattenstaafje schoonmaken en bleken toen echt kleine wondjes Imre zijn.

2 jaar geleden

Dit heeft die van ons ook vaak, krabt aan z’n oor bij tandjes of vermoeidhe ...
*te zijn.

2 jaar geleden

Hier ook oortjes krabben...

2 jaar geleden

Zit het alleen aan de buitenkant of heb je het idee dat het bloed echt hut het oor komt? Als het alleen uit de buitenkant komt kan het komen van het krabben (zoals al eerder gezegd). Als je denkt dat jouw zoontje bloed uit het oor zou ik even de huisarts bellen

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook gehad, toen bleek hij een oorontsteking te hebben dit hoeft dus niet altijd pijnlijk te zijn. Hij heeft daarna direct een antibiotica kuur gekregen.

2 jaar geleden

Als je het idee hebt dat uit gehoorgang komt is het vaak een teken van een goede oorontsteking en is een kuurtje wel prettig dus dan zou ik zoals door anderen al aangegeven zeker even een bezoek aan de huisarts plannen. Als het buitenkant is dan is het waarschijnlijk krabben (nageltjes misschien iets te lang of tandjes die doorkomen?) doet onze meid namelijk ook met tandjes.

2 jaar geleden

Het waren idd tandjes! Had z’n nageltjes daarna nog wat korter geknipt en het bloed weg gehaald en toen zag ik zichtbaar een wondje in z’n oor. Bedankt voor alle adviezen!