18 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met drugsgebruik dus ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jou is.
Ik zou professionele hulp zoeken om te stoppen. Het zou ongelooflijk sneu zijn als je kindje straks verslaafd wordt geboren en af moet kicken. Ik neem aan dat je als moeder het beste voor je kleintje wilt en in dit geval is dat echt zo snel mogelijk stoppen! Succes ✨

3 jaar geleden
Ik zou idd hulp zoeken zodat je op een veilige manier kunt stoppen want volgens mij heb ik ooit eens gehoord dat in 1x stoppen tijdens een zwangerschap ook gevaarlijk kan zijn.

3 jaar geleden
Wat goed dat je hier advies over vraagt! Ik zou hier een open gesprek over aangaan met de verloskundige en eventueel de huisarts. Meerdere jaren iedere dag blowen kan denk ik gezien worden als verslaving, hoe zwaar dat ook klinkt. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om daar zomaar mee te stoppen. Net zoals veek aanstaande moeders het moeilijk vinden om te stoppen met roken. Verder geen advies, maar ik zou dus zeker even langs de huisarts gaan!

3 jaar geleden
https://www.vnn.nl/meer-over-middelen/risicos-en-gevolgen/alcohol-en-drugs-tijdens-zwangerschap misschien heb je wat aan deze link

3 jaar geleden
Ik heb zelf helaas een miskraam gehad, niet door drugsgebruik, maar gewoon onverwachts.
Voordat ik zwanger raakte heb ik ook een lange tijd geblowt ook een aantal jaar, zelf ben ik ruim 1jaar voordat ik zwanger raakte gestopt. Ik ben zelf gewoon in 1keer gestopt en had er zelf helemaal geen moeite mee, maar dat kan natuurlijk per persoon verschillend zijn. Ik weet niet hoe het zit met in 1keer stoppen als je zwanger bent, dus daar kan ik geen uitspraak over doen..

3 jaar geleden