18 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik the flower farm voor me kinderen. Smeert fijn en is vrij van palmolie

2 jaar geleden

Reactie op moms

Ik gebruik the flower farm voor me kinderen. Smeert fijn en is vrij van pa ...
Deze idd, gebruik ik ook. Geen idee van blueband, maar ze kunnen van alles op de verpakking zetten (nooit negatief natuurlijk)

2 jaar geleden

Halvarine en margarine beter vermijden sowieso. Het beste is gewone roomboter. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op lievekleinefrumm

Halvarine en margarine beter vermijden sowieso. Het beste is gewone roombot ...
Waarom? Volgens voedingscentrum is margarine de beste keuze. Waarom vermijden?

2 jaar geleden

Geen, kind krijgt roomboter op zn brood

2 jaar geleden

Ehm gewoon die wij ook gebruiken (eigen merk van Jan Linders), nooit bij stilgestaan dat iets niet goed zou zijn.

2 jaar geleden

Reactie op moms

Ik gebruik the flower farm voor me kinderen. Smeert fijn en is vrij van pa ...
Ik ook!

2 jaar geleden

Wij smeren Bona, dat is de enige margarine die ze hebben in onze super. De rest is allemaal halvarine en ik heb begrepen dat de vetten juist goed zijn voor de kleintjes (dus misschien is dat wat er niet goed zou zijn aan blue band?). Sowieso nooit geloven als er op een verpakking staat dat t geschikt is voor kinderen, maar altijd zelf na blijven denken :).

2 jaar geleden

Roomboter! Of lekker goede olijfolie :)

2 jaar geleden

Ongezouten roomboter

2 jaar geleden

Hier ook van the flower farm. Zou het liefst roomboter smeren, maar ons kindje heeft een koemelkallergie 🫣

2 jaar geleden

Ik geef gewoon roomboter..

2 jaar geleden

Mag ik vragen welke roomboter? (Dames die roomboter gebruiken)

2 jaar geleden

Ik geef alleen maar roomboter, meestal biologische. Halvarine of margarine zit zoveel chemische troep in 😞.

2 jaar geleden

Reactie op LARBOZY.

Biologische!

2 jaar geleden

Reactie op LARBOZY.

Gewoon biologisch roomboter bij de supermarkt. Bij de boer kan ook, maar even vragen of het gepasteuriseerd is ;)

2 jaar geleden

Reactie op LARBOZY.

Wij gebruiken ongezouten roomboter. Hangt ervan af waar we op dat moment boodschappen aan het doen zijn met welk merk we thuiskomen.

2 jaar geleden

Ongezouten roomboter (evt biologische)