7 Reacties

vorige week

Jaaa! Om alles wordt gehuild als het niet volgens zijn plan gaat, avondeten is een gezeik, zelf spelen lukt niet en het is in ons geval alleen maar mama mama mama. Ook dát is doodvermoeiend want als papa hem uit bed haalt, is het direct gillen en “waar is mama?!?!” In de nacht soms ook totaal overstuur wakker waarbij alleen ik hem mag troosten. Ik hoop maar dat het een fase is! Voorheen was het trouwens alleen maar “papa” dus waar deze omslag vandaan komt, weet ik ook niet. Kan dus zo weer anders zijn. Maar ik was juist ook heel trots dat ie zo gesteld is op papa, blij om te zien dat hij zich daar dan heel veilig voelde.

6 dagen geleden

Hier ook een enorm papa’s kindje. Ik voel me soms gebakken lucht. Ze kan enorm huilen om niks en je hoort dan gewoon aan alles dat ze extra had en zielig wil huilen (om aandacht te krijgen). Lastige fase die 3-jarigen 🫠

6 dagen geleden

Hoi, hier precies andersom, maar niet minder vervelend haha! Alles is mama mama, heel de dag door. Papa mag niks. Moet zeggen dat ook dat vermoeiend is hoor. Voor mij en voor me man ook. Morgen ben ik 2 dagen van huis, ben benieuwd hoe ze het dan doet!

6 dagen geleden

Reactie op MomOfL

Hoi, hier precies andersom, maar niet minder vervelend haha! Alles is mama ...
Dit herken ik! Wanneer ik er niet ben dan is papa wel leuk... gek toch!

15 uur geleden

Omg ik dacht dat wij de enige waren.. sinds een paar dagen is mijn zoon echt niet te harden qua gedrag. Alles moet mama doen, papa mag niks. Niet eens melk opwarmen voor het slapengaan, of de kinderwagen van zijn broertje duwen 😅 hij huilt om alles, luistert totaaaal niet.. hoop zo dat deze fase snel voorbij is want pfff we gaan echt doordraaien zo

15 uur geleden

Ondanks dat het vervelend is en even heel lastig ben ik stiekem wel ‘blij’ (gerustgesteld) dat wij niet de enige zijn! 🙈🙈

7 uur geleden

Ik was wegens werk een paar dagen weg en maakte wel wat zorgen, omdat ze erg naar mij hangt. Maar toen ik er niet was, mocht papa alles gewoon doen en was er geen probleem. Sinds ik terug ben zegt ze soms nog wel "nee mama moet het doen" maar nu mag papa af en toe ook dingen doen. Het helpt dus wel, even afwezig zijn ;)