35 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg!

3 jaar geleden

Ik volg ook! Wij gaan ook met de auto in juli op vakantie. De Joolz komt er het beste uit, maar holymoly wat een geld.

3 jaar geleden

Wij hebben de yoyo buggy. Zo mini om mee te nemen. Super handig, maar wel erg duur . Maar wel z’n geld waard

3 jaar geleden

Wij hebben inderdaad de joolz gekocht. Deze week in een heel mooie korting bij prenatal! Wij dachten eerst voor een goedkopere prenatal huismerk buggy te gaan, omdat het echt voor erbij is.. maar mijn hemel die lopen echt verschrikkelijk. Je bent continu tegen de stang en wielen aan het schoppen

3 jaar geleden

Wij zijn hier ook voor aan het kijken. Op dit moment de joolz aer+ op t oog . Maar voor “erbij” vind ik deze wel echt prijzig omdat we ook al destijds de joolz geo3 hadden gehaald met alles erop en eraan. Alleen toch neig ik echt naar de aer+ hoe doen ze dat toch je zo hersenspoelen. I am really confused. Want ik neem aan dat alle buggy’s gewoon goed zijn. Ik volg mee wellicht kunnen jullie mijn ogen openen

3 jaar geleden

Reactie op NathalieA

Wij hebben inderdaad de joolz gekocht. Deze week in een heel mooie korting ...
Dat is jammer, ik vond de prenatal buggy inderdaad ook wel interessant, maar geen enkele winkel in de buurt heeft 'm om even proef te rijden.

3 jaar geleden

Wij hebben de hamilton buggy. Echt een heel fijn en degelijk ding. Klapt super makkelijk in. Prijs is fijn. Rijdt heel stabiel. Gaat al 2 jaar mee met onze oudste en zou hem zo weer kopen. 4 andere stellen die we kennen hebben hem ook en ook super tevreden. Destijds vaak in de aanbieding. Ook bijv. Bij kruidvat etc voor net geen 100 euro.

3 jaar geleden

Herkenbaar! Ik wilde mijn Joolz Day+ meenemen op vakantie maar bij nader inzien toch maar gaan kijken voor een buggy. Gister uiteindelijk de Dubatti Smart gekocht. Wat een top wagen! Loopt heerlijk, ziet er mooi uit en de kleine meid vond het fantastisch. Ze hadden nu een “leuke” combi deal bij babypark. Nog een enorm rib uit je lijf maar voor nu ben ik zeer tevreden.

3 jaar geleden

Wij hebben een buggy van Joie die volledig kan worden ingeklapt en mee mag als handbagage in het vliegtuig. Het was geen goedkope buggy maar echt een top ding! Alweer 4,5 jaar geleden gekocht. Wij hebben de kinderwagen toen zelfs verkocht omdat we altijd de buggy pakten. Was zoveel makkelijker. Enige nadeel vind ik dat als je kindje pas net kan zitten ze sneller scheef zakken in een buggy maar wellicht bestaan daar ook verkleiners o.i.d. voor?

3 jaar geleden

Hier al 2 jaar heel blij met de joolz aer! Ik neem hem ook altijd mee in de bakfiets, makkelijk klein op te vouwen en rijdt heerlijk 🤗

3 jaar geleden

Ik heb een tweedehands McLaren quest buggy via marktplaats gekocht voor mijn zoontje 2 jaar geleden, . Paraplu buggy makkelijk in te klappen en rijd fijn, ik vind het vooral belangrijk dat hij goed in lig stand kan. Al 3 vakanties in gebruik en is nogsteeds fijn. Nu moet ik alleen over op een duo.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een joolz aer gekocht! We vonden het verschil met de plus echt minimaal voor die 200 e extra (veiliheidsbeugel klapt mee in & kan volledig plat ipv vrij plat)

3 jaar geleden

Wij zitten te denken aan een kinderkraft indy2, dit omdat deze vanaf de geboorte mag.

3 jaar geleden

Joolz Aer + Helemaal fan! Wij zijn de afgelopen 2 weken op vakantie ermee gegaan. Onze baby is bijna 6 maanden. Super handig in de taxi, het vliegtuig en met logeren. De buggy kan (bijna) helemaal plat en onze zoon deed zijn dutjes dus in het wagentje. Hij voelt vrij stevig en door de platte stand was het echt een uitkomst dat hij hier in kon tijdens de vakantie en we niet onze grote wagen mee hoefde te nemen. Wij deden er een dikke seatliner in, zodat het wat steviger lag. Officieel mag het pas vanaf 6 maanden, maar we hadden geen seconde spijt! De zonneklep kan heel ver over je kindje heen (helemaal afgesloten). De buggy loopt heel fijn en je schopt nergens tegenaan. Als je kindje geen kinderwagen/buggy slaper is (dutjes moet doen in bed), zou ik de Joolz Aer nemen. Dus niet de + variant.

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Wij zijn voor de dubatti smart gegaan! Ietsjes goedkoper dan de Joolz maar vonden wij ook wel redelijk overeen komen met elkaar. We hadden ook nog eens leuke korting afgelopen week bij babypark. Aanrader!

3 jaar geleden

Ik heb de Joolz aer+ gekocht, maar ik heb ook een hamilton dus als je de Joolz echt te duur vind raad ik je aan naar een hamilton te kijken, wandelt eigenlijk net zo fijn en klapt ook in in een klein pakketje. Ik ben nog steeds veel erg tevreden met mijn hamiloton. Waarom heb ik dan nu de joolz aer+ genomen; 1. Die zonnenkap kan echt helemaal naar beneden dit vind ik heel fijn want mijn zoontje slaapt ook in de wagen dit deed m'n dochter niet. 2. Hij is gewoon echt bloed mooi 3. Nu met korting was hij 369 de hamilton is ook 200 dus ik dacht verwen mezelf 😂😂👌 De hamilton heeft wel ook een paar voordelen: 1. Makkelijker op te tillen aan de bumperbar als hij ingeklapt is. 2. De bumperbar en voetensteun koop je er direct bij dus hoef je niet los te kopen zoals bij de aer (oplichters) 3. Ook een diepe ligstand en makkelijker te bedienen dmv een hendel ipv bij de aer met een touwtje dit vind ik echt slecht ook voor zo'n dure wagen Links op de foto dus de hamilton en rechts de aer.

3 jaar geleden

Joolz aer echt een topding!

3 jaar geleden

Ik had zo gehoopt dat jullie met andere (goedkopere) tips dan de joolz zouden komen 😂