12 Reacties

7 maanden geleden

We gaan ook over paar maanden op vakantie.. paar dagen geleden heb ik via vakantie veiling kinderkraft buggy gekocht.. voor €66.. maar als je geluk hebt en gewonnen hebt dan kost t natuurlijk goedkoper😆 Hij weegt alleen 6.5 kg die buggy en inklaapbaar. Misschien een idee?

7 maanden geleden

Eventueel de joolz aer+ huren via tinylibery?

7 maanden geleden

Reactie op VicaIvo

We gaan ook over paar maanden op vakantie.. paar dagen geleden heb ik via v ...
Ooo slim idee! Net gekeken en helaas wordt die nu niet geveild.

7 maanden geleden

Reactie op Aio

Ahh zo jammer.. houd de website van vak.veilingen in de gaten, misschien hebben ze dit binnenkort weer. Of misschien op de markplaats voor de 2e hands ?

7 maanden geleden

Hier de Cybex Libelle, echt een super fijn ding mag mee in het toestel, en ook nog eens stevig. Naast op reis heb ik hem in mijn auto (die is ook klein en compact) dus echt een goede koop aan gedaan.

7 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/kekk-buggy-ymo-plus-junior-45-x-105-cm-aluminium-zwart/9300000007028545/?bltgh=ilF9X4tS8nmtY3ewt-5C2w.2_12.13.ProductPageUrl wij hebben laatst deze in de actie gekocht voor €55

7 maanden geleden

Reactie op Aio

Ik heb net op actie van de dag ook deze buggy gezien.😀

7 maanden geleden

Ik zou er toch ook rekening mee houden dat je buggy alsnog niet mee mag in de handbagage.. bij veel maatschappijen lever je hem voor het instappen alsnog in en gaat hij het ruim in. 😊 ookal staat er bij sommige dat die als handbagage mee mag, bij ons moest iedereen hem toen ook inleveren en dat zie je steeds vaker voorbij komen helaas.. dus wellicht kan je eigen wagen dan alsnog mee?

7 maanden geleden

Wij hadden die Novi travel go buggy, hij mocht mee tot dat we het vliegtuig in gingen en werd alsnog in het ruim gedaan. Maar je kon hem daarna wel weer gelijk ophalen. Maar eerlijk gezegd vond ik het geen fijne buggy, de zitting is super hard en kan niet helemaal rechtop🙈.

7 maanden geleden

Reactie op KimberlyM93

Ik zou er toch ook rekening mee houden dat je buggy alsnog niet mee mag in ...
O joh! Goed om te weten!

7 maanden geleden

Reactie op liskabbedijk

Wij hadden die Novi travel go buggy, hij mocht mee tot dat we het vliegtuig ...
Aah dankje voor het delen van je ervaring. ❤️

7 maanden geleden

Wij hebben de joolz aer. Mocht ook niet mee als handbagage maar wordt om het laatste moment meegenomen naar het ruim. Heel tevreden over!