24 Reacties

4 maanden geleden

Ik kijk even mee..ook opzoek! Een loopfiets,dachten wij aan, maar zie daar ook zoveel soorten van.

4 maanden geleden

Onze dochter krijgt een tafeltje met stoeltjes om aan te knutselen/spelen. Verder heb ik op het lijstje om te vragen nog smartmax (vindt ze op de opvang geweldig), een kookschortje, een poppenwagen en zoekboeken. Uitbreiding van de Duplo is ook altijd welkom

4 maanden geleden

Reactie op Spekkoekje89

Ik kijk even mee..ook opzoek! Een loopfiets,dachten wij aan, maar zie daar ...
Verder hebben wij op onze lijst o.a. duplo, toet toet auto's, boekjes, tekenbord, werkbank,leuke bordjes/lunchboxen en memory spel

4 maanden geleden

Wat handig om hier alvast over na te denken! Ik volg even. Heb geen tips, ja boekjes gaan hier zoiezo op de lijst

4 maanden geleden

Smartmax, kinetisch zand, loopfiets, prenten boeken, dieren van holztiger, connetix, klei + toebehoren, bouwplanken van grimms.

4 maanden geleden

Houten kralen met rijgkoort, waterkleurboek, hamertje tik, mondharmonica, tamboerijn, voorlees boek, pyjama, van alles van little people ;)

4 maanden geleden

Loopfiets, vtech ijsco kraam, step, play doh, little Dutch dokterset, badkrijtjes, little Dutch ballonbaan, magneto, duplo

4 maanden geleden

Stapelstein

4 maanden geleden

Magnetische tegels zijn bij ons op de opvang een hit en lego duplo!

4 maanden geleden

Tot nu toe staat er op; duplo dierentuin, regenlaarsjes en paraplu, prentenboeken, speelbak met speelzand en toebehoren, waytoplay autobaan en een wobbel. Met een oudere zus vind ik het soms lastig om het lijstje te vullen.

4 maanden geleden

Deze heb ik besteld,leek me leuk omdat het kan dienen als whiteboard maar ook met tekenpapier kan gebruikt worden. Ook de big power maxi voertuigen staan op het lijsten want kunnen langere tijd gebruikt worden.

4 maanden geleden

Hij heeft al aardig wat verzameld (waarvan tips: keukentje, duplo, leertoren, bal, little dutch garage, gereedschapsetje, Vtech woordenboekjes en dierentablet, leuke eigen zitzak/stoel, loopfiets, boekjes met flapjes en puzzels). Ons lijstje tot nu toe, zodra ik iets tegen kom gaat het er bij: Dikke viltstiften/potloden (heeft ie al iets van maar zijn aan vervanging toe en knutselen wordt steeds leuker) Andere knutselspullen (vingerverf of klei) Boekjes Mijn eerste spellen van Haba Speelgoed kassa? Little dutch ijscokraam Kliederschort Duplo Sokken Ledikantset Cadeaukaart Efteling of ander uitje En wat hij niet krijgt schuift gewoon door naar kerst bij ons 😂😅 Ik wil zelf niet te veel speelgoed meer vragen maar misschien meer leer/speel dingen en uitjes of praktische dingen nu dat nog een beetje kan 🤭

4 maanden geleden

Reactie op NathalieA

Onze dochter krijgt een tafeltje met stoeltjes om aan te knutselen/spelen. ...
Schortje is zo leuk, wij hebben dezelfde van nijntje haha 😊 En voor duplo op marktplaats kijken is ook niet gek want soms staan er hele leuke sets op die niet meer te koop zijn maar dan op marktplaats. Had laatst een set en die was nog hartstikke nieuw en zelfs met de doos erbij.

4 maanden geleden

Ik vind het erg lastig want hij is de tweede, dus we hebben al zoveel... Wat tips van dingen die leuk waren voor mijn oudste: - een loopfiets - rivierstenen van Gonge - wobbel - puzzels - treinset - prentenboeken, altijd een goed idee - kinetisch zand + bak. Ideaal voor slecht weer straks.

4 maanden geleden

Hier nog niet heel erg specifiek over na gedacht maar ik hou het hele jaar door een wensenlijstje bij. Voor nu staat erop -step - speelkeuken (krijgt ze van mijn ouders) - pannensetje - little dutch houten taart - Houten thee serviesje - tip toi boek nijntje (de pen hebben we al) Zelf twijfel ik wel eens een poppenhuis voor haar te kopen met haar verjaardag. Maar misschien is het beter daar nog een jaartje mee te wachten.

4 maanden geleden

Reactie op Colet

Hier nog niet heel erg specifiek over na gedacht maar ik hou het hele jaar ...
Oh zo leuk een poppenhuis 😍😊

4 maanden geleden

Reactie op Rowena11

Oh zo leuk een poppenhuis 😍😊
Ja dat vind ik dus ook. Ik vraag me alleen af ze er al wat mee kan of dat het nog te lastig is. Van de andere kant ben ik wel fan van cadeautjes geven die niet meteen geschikt zijn. Aangezien er in 2 maanden tijd zoveel cadeautjes bij komen. Dat ze vaak in mei wel toe zijn aan iets nieuws.

4 maanden geleden

Wij hebben ook al een lijstje, ook al een paar dingen in huis als we toevallig al in een winkel waren of iets anders bestelden, dan is het alvast in huis. Een combi tussen praktische dingen die echt nodig zijn en gewoon voor de leuk: - groter loopfietsje die je ook om kan bouwen naar met trappers/2 wielen - dekbed+kussen - pyjama's - zo'n vloerkleed met een stad/autoweggetjes erop - boekje met kleurplaten - beetje afhankelijk van hoe snel haar voeten groeien nieuwe schoenen voor de herfst/winter - een telraam of iets anders wat met tellen/cijfers te maken heeft, ze heeft een paar cijferboekjes waar ze helemaal verzot op is en nu wil ze steeds alles tellen, dus dat sluit daar straks mooi op aan - een nieuwe handdoek voor het zwemmen

4 maanden geleden

Reactie op Colet

Ja dat vind ik dus ook. Ik vraag me alleen af ze er al wat mee kan of dat h ...
Ik denk het wel hoor! Het is ook een stukje herkenning merk ik hier, wat wij doen dan ook met de poppetjes doen. Wij hebben het duplo familiehuis hij is er echt wel mee bezig (de bedjes, het wctje etc). Dus dat wordt alleen maar meer 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Wij hebben ook al een lijstje, ook al een paar dingen in huis als we toeval ...
Oh schoenen ook een goed idee! Regenlaarzen heb ik nog op voorraad (grote maten gekregen haha, zelfs maat 24 als kraamcadeau) maar gewone schoenen is een goede