15 Reacties

2 jaar geleden

Je hebt van die opgooi slaaptentjes, die past misschien in je koffer? Heb ook gelezen dat die als handbagage mee mogen☺️

2 jaar geleden

Kun je er niet een huren? Of via kennis van je familie lenen?

2 jaar geleden

Kijk voordat je vanalles gaat uithalen eerst op de site van Transavia. Hier staat op de site vermeld wat wel en niet onder de "gratis" bagage valt en wat je anders moet bijkopen, met een beetje geluk staat er ook hoe je het jet neste kan "inpakken"

2 jaar geleden

Reactie op liskabbedijk

Je hebt van die opgooi slaaptentjes, die past misschien in je koffer? Heb o ...
Ik heb deze idd! Vraag me alleen af of het wel chill voor hem is om hier de hele nacht in te slapen omdat het matrasje zo dun is...

2 jaar geleden

Reactie op Shannon1994

Ik heb deze idd! Vraag me alleen af of het wel chill voor hem is om hier de ...
Ja dat wel, 3,5cm zie ik maar ik zie ook dat je er van alles bij toe kan voegen. Geen idee of het daardoor ook dikker word hoor🙈

2 jaar geleden

Ik heb zelf op Gran Canaria een buggy en cosleeper gehuurd, weet niet of dat voor jou een optie is?

2 jaar geleden

Reactie op liskabbedijk

Ja dat wel, 3,5cm zie ik maar ik zie ook dat je er van alles bij toe kan vo ...
Is prima te doen, en anders op een groot bed zetten, dan ligt ie ook nog op dat matras. Zo zwaar zijn de kindjes nog niet en op deze dikte liggen sommige volwassen ook? Wij deden nog wel eens een fleesekleed onder het hele tentje.

2 jaar geleden

Wij hebben vorige week met Transavia gevlogen. Op Schiphol kregen wij te horen dat alleen de eendelige buggies je tot de toestel kan meenemen. Onze was een tweedeling. Die moest dan bij afwijkende baggage ingeleverd worden. Dit is niet je vraag, maar ik dacht dit te delen. Het was wel pittig om zonder buggy tot het vliegtuig ons kleine dame van 11 kg te sjouwen. Paar maanden geleden vlogen wij met easyJet. Toen konden wij dezelfde ( tweedelige) buggy tot de vliegtuig meenemen.

2 jaar geleden

Reactie op Monikaaa

Wij hebben vorige week met Transavia gevlogen. Op Schiphol kregen wij te ho ...
Goed om te weten! Wij hebben nog geen buggy gekocht omdat we met onze joolz gewoon het zitje gebruiken, voor de vakantie gaan we dus nog een buggy kopen. Goed om te weten dat het een eendelige moet zijn. Dankjewel

2 jaar geleden

Reactie op Zonnig_13

Ik heb zelf op Gran Canaria een buggy en cosleeper gehuurd, weet niet of da ...
Ja wij gaan langs familie die over de zuidkust verspreid woont, dus als ik hem ergens huur denk ik dat je hem daar ook weer terug moet brengen... weet niet of dat heel ideaal is.

2 jaar geleden

Reactie op Shannon1994

Goed om te weten! Wij hebben nog geen buggy gekocht omdat we met onze joolz ...
De Joolz Aer mag mee als handbagage stuk! Als je die aan je partner geeft als handbagage en zelf een tas met spullen voor kleine en jouw spullen meeneemt (kind op schoot mag geen eigen handbagage), dan ben je er.. Je mag 1 stuk van 10 kg voor je kindje als ruimbagage inchecken, dat kan dan het campingbedje zijn.. Zit net zelf ook alles voor te bereiden, eind aug ook naar Zuid-Spanje met Transavia🙌🏻

2 jaar geleden

Reactie op s0phie91

De Joolz Aer mag mee als handbagage stuk! Als je die aan je partner geeft a ...
Kind op schoot mag wel handbagage maar het is OF handbagage OF 10kg ruimbagage... staat in de regels van transavia. Dus die buggy wordt zijn handbagage en zijn kleding en alles moet dus bij mij in de koffer. Wat een gedoe met een baby vliegen haha

2 jaar geleden

Reactie op Monikaaa

Wij hebben vorige week met Transavia gevlogen. Op Schiphol kregen wij te ho ...
Wij hebben omdat de buggy destijds op Mallorca 3km (zo voelde het) lopen was voor we die konden oppikken, de kleine op onze trolleykoffer gezet. Als een prins door het vliegveld geloodst. Even als tip mocht iemand zoiets overkomen.

2 jaar geleden

Reactie op Shannon1994

Kind op schoot mag wel handbagage maar het is OF handbagage OF 10kg ruimbag ...
Hou op schei uit😂 Oh daar hebben ze aan de telefoon niets over gezegd dat het of of is en op de website ook niet🤔 Volgens haar kon hij mee, maar dan niets anders meer als handbagage. Dus dacht dan is dat de handbagage van mijn vriend. Wij hebben priority boarding gedaan, dan heb je sowieso 1 handbagagestuk en 1 ‘accessoire’. Had ze gisteravond gebeld en gevraagd hoeveel het kost om een extra koffer bij te boeken, extra 20 kg koffer was gratis. Ze snapte niet waarom, maar ze zei snel doen😂

2 jaar geleden

Het gaat al niet meer over het campingbedje, maar is een draagzak op het vliegveld niet veel handiger?