11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb geen idee of dit terecht is maar ik vind die babynestjes enorm eng. Ik zou continu bang zijn dat het kindje stikt. 馃槵

4 jaar geleden

Reactie op L1310

Ik heb geen idee of dit terecht is maar ik vind die babynestjes enorm eng. ...
Ja daarom ook mijn vraag! Ik gebruikte wel een normaal babynestje maar altijd onder toezicht. Ik was niet direct van plan dit te kopen ofzo maar vooral benieuwd dus naar ervaring.

4 jaar geleden

Reactie op sterretje2021

Ja daarom ook mijn vraag! Ik gebruikte wel een normaal babynestje maar alti ...
Ben bang dat ik je daarmee niet kan helpen. Onder toezicht is in ieder geval een goed idee (zie: https://www.consumentenbond.nl/veilig-slapen/bedverkleiners voor ge茂nteresseerde meelezers). Hopelijk kan iemand anders je verder helpen! :)

4 jaar geleden

Oja deze was ik ook benieuwd naar!

4 jaar geleden

Reactie op Kruimel2

Oja deze was ik ook benieuwd naar!
Blijkbaar wel een zeer goed ding voor kindjes met reflux bv.

4 jaar geleden

Reactie op sterretje2021

Blijkbaar wel een zeer goed ding voor kindjes met reflux bv.
Ja ik kwam ook al de babymoov tegen in babypark, leek me ook wel iets. Mijn dochter had erge reflux dus dacht miss is dit iets voor onze tweede

4 jaar geleden

Puur uit interesse: een baby met reflux dus. Is dan het bedje aan 茅茅n kant omhoog brengen niet voldoende? En zo niet, wat heeft dit ding waardoor het wel zou helpen?

4 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Puur uit interesse: een baby met reflux dus. Is dan het bedje aan 茅茅n kant ...
Het helt een beetje. Dat zie je niet echt op de foto maar ik heb filmpjes gezien waardoor je t wel ziet. Ik zou dit overigens niet in een bedje leggen maar wel bv. in een box. En die is niet altijd zo makkelijk om te kantelen.

4 jaar geleden

Ik las coronababy 馃槄馃槀馃槀

4 jaar geleden

Ik las coronababy 馃槄馃槀馃槀
Ik snap de verwarring 馃榿馃ぃ

4 jaar geleden

Ik las coronababy 馃槄馃槀馃槀
Ik ook!馃槄