40 Reacties

4 jaar geleden

Goeie. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, veldkaarten voor hetzelfde concert en dan 26 weken zwanger. Ik heb wel het geluk dat de kaarten op naam van mijn zus gekocht zijn, dus mocht het toch niet gaan, is er vast een andere gegadigde. Toch hangt het helemaal af van hoe jij je voelt. Ik heb wel gehoord dat als je met de ticketverkoper contact opneemt, ze de tickets misschien op naam van iemand anders kunnen zetten Dus dat zou ik proberen;) Hoop dat het lukt en fijne zwangerschap

4 jaar geleden

Ik ben met ong 30 weken nog naar een concert geweest, had wel zitplaatsen maar was prima te doen. Heb een hele leuke avond gehad toen!

4 jaar geleden

Ook in herken het.. Ik heb kaartjes (staanplaatsen) voor Coldplay Brussel (5 aug). Wil heel graag gaan maar ik denk dat een staanplaats niet fijn is met 31 weken.. Ik hoop het nog ergens te kunnen ruilen met zitplaatsen maar ben er bang voor!

4 jaar geleden

Ik ben dan 28 weken, maar ik ga ook gewoon naar Ed Sheeran. Heel veel zin in!

4 jaar geleden

Ik ga 10 juni naar the red hot chili peppers in het Goffertpark 🙂 maar ik snap je twijfel, ik heb het een poosje geleden besproken met mijn verloskundige en die zei dat het prima kon! Veel plezier alvast!

4 jaar geleden

Ik heb nog een concert van Kensington met 36 weken gepland staan…. We zitplaatsen. Ik twijfel ook nog steeds wel of het verstandig is, maar ik wil zo graag gaan 😅

4 jaar geleden

Wij gaan ook naar Ed Sheeran en herken de twijfel volkomen. Ik heb onze vk gevraagd of het kan ivm harde muziek. Ze gaf aan dat het kan. Het is niet bewezen dat je baby hierdoor gehoorschade oploopt (overigens ook niet dat het niet kan gebeuren) Wel is het goed om afstand te nemen van de boxen. Wij hebben zitplaatsen dus ik denk dat ik het wel aandurf.

4 jaar geleden

Ik stond vorige week bij Vrienden van Amstel Live, niet helemaal in het midden en beetje in de buurt van een trappetje dus ben af en toe gaan zitten, top avond! Succes met de afweging

4 jaar geleden

Ik ben van plan om met 24w van een tweeling nog een (kleinschalig) festival van 3 dagen te doen. Ik kom hier al 20 jaar, dus weet gelukkig dat dit perfect kan mbt zitplaatsen en geen grote afstanden. Ook wonen mijn ouders vlakbij, mocht ik toch even rust willen pakken. Kaarten voor een metalfestival van 4 dagen heb ik wel maar verkocht 😅. Ik denk dat een avondje echt wel moet kunnen, als je niet de dag zelf ook vliegt!

4 jaar geleden

Oh leuk! Ik ga ook naar ed sheeran en ben dan 26 wk zwanger. Ik ga er vanuit dat het nog prima kan. Volgens mij kan je trouwens via ticketmaster wel legaal je ticket doorverkopen. Heb ik volgens mij in een mail gelezen.

4 jaar geleden

Nou, daar heb ik werkelijk waar nog nooit over na gedacht! Ik ga begin juni naar Wolfmother, het is toch goed dat het kindje geluiden mee krijgt? En voor 1 avondje zal het anders toch niet uitmaken?

4 jaar geleden

Ik ga met 25 weken naar Rammstein. Ben zo blij dat het weer kan, dat laat ik me niet afnemen.

4 jaar geleden

Ik ga 12 juni naar Guus Meeuwis en staan dan golden circle. Ben dan 23 weken zwanger van de tweede en ben nu al aardig dik 🙈 Ik denk dat het wel goed gaat komen 😅

4 jaar geleden

Tja, hoe voel je je nu? Ik ga ook met 21 weken nog een avondje dansen. En als ik mij niet goed voel, dan niet. Genieten waar dat kan 😇

4 jaar geleden

Is denk net hoe je je voelt! Hier een concert gehad met 23 weken en eerder weggegaan met harde buiken en krampen. Merkte dat ik vooral last had van de bas en het vele staan.

4 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik met 34 weken nog naar een concert geweest… Was prima! Had ook geen klachten maar na 2u staan was ik er ook wel klaar mee. Denk dat je met 25 weken helemaal prima zit, maar misschien kan je het net voor het concert even aankijken hoe je je dan voelt?

4 jaar geleden

Ik ga met 22 weken naar een concert, ook gekocht toen ik niet zwanger was, vriendin die de kaartjes geeft geregeld heeft haar kaartjes verkocht via TicketSwap en zitplaatsen gekocht. Vk gaf aan dat sta plaatsen ook geen probleem is, zolang je er zelf geen last van hebt en je niet direct naast de boxen gaat staan :)

4 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Ik ga met 25 weken naar Rammstein. Ben zo blij dat het weer kan, dat laat i ...
Ik ooook! In het goffertpark. Kijk er zo naar uit. Wilde evt nog kijken of we hotel bijboeken zodat we savonds lekker in de buurt slapen en ik voor de tijd nog even rustig aan kan doen. Ga gewoon in het gras zitten, met een sinasje en eten ipv wijn en een peukje haha

4 jaar geleden

Ik ga rond die tijd naar de killers in de ziggodome, heb wel zitplaatsen, ook gaan we naar elbow in de ziggodome, ook zitplaatsen, en 1 dag naar rock werchter voor pearl jam. Behalve werchter zijn het allemaal uitgestelde concerten door corona en ik heb er oprecht lang op gewacht want de vorige keer dat ik zou gaan was ik ook al zwanger 😂🙈 ik zeg het dus niet af, mede omdat het twee keer zitplaatsen zijn. Maar als jij je echt goed voelt en nu bijvoorbeeld ook niet echt last hebt van je bekken ofzo zou ik gewoon gaan.

4 jaar geleden

Reactie op FemkeV30

Ook in herken het.. Ik heb kaartjes (staanplaatsen) voor Coldplay Brussel ( ...
Jaloers 🥰 hoop dat je nog zitplaatsen kan krijgen maar jeetje wat gaaf!