1446 Reacties

één jaar geleden

Reactie op bethels

Hij drinkt dan best lang… maar ik denk wel dat het hem om de troost te doen ...
Hoe is het gegaan?❤️

één jaar geleden

Reactie op manonnetje

Hoe is het gegaan?❤️
Heb hem 1 nachtvoeding gegeven (ipv 3) en verder helemaal niet uit bed gehaald om hem in slaap te wiegen. Was echt wel moeilijk, soms lag hij wel een uur te huilen. Maar heb dan alleen geaaid en kusjes gegeven ed en hij viel dan uiteindelijk wel weer in slaap. Werd dan 1 of 2 uur later weer wakker en zelfde verhaal. Hoewel het echt wel rot was, zegt mijn gevoel dat ik door moet zetten omdat hij echt geen honger heeft maar gewend is aan het patroon van vaak drinken en lekker bij mama in slaap vallen. Dus vannacht ga ik hetzelfde doen. Hij werd trouwens vanochtend net zo vrolijk wakker als anders. Dus wordt vervolgd 😉

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Wat fijn dat het advies van CB nut heeft gehad! Hoop zo dat je aanpak lukt. ...
Ik heb te vroeg gejuicht 🥲 zit sowieso nog op 1 tot 2 flessen ‘s nachts. Voeding is al weet wateriger, op 180ml 3 scheppen maar deze meid heeft er lak aan. CB vandaag aan de lijn gehad en de gaan er nog op terugkomen. Mocht ik weer “de tip” hebben dan zijn jullie allemaal de eerste die het horen!

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Veel beterschap voor je kleine! Zo zielig voor beide..
Dank je, het gaat beter met haar! Helaas heb ik het nu zelf te pakken. 😖 Maar bij een kleintje is het toch het zieligst. Is jouw baby al wat rustiger?

één jaar geleden

Ik geef het op.. onze kleine meid slaapt overdag super, maar snachts drama.. ik ben kapot, weet niet hoelang ik dit nog volhou, ook in combinatie met werken… Fruithap/groente hap wil ze ook niet, rollen doet ze niet. Je gaat echt twijfelen aan jezelf wat doen wij verkeerd!??

één jaar geleden

Reactie op Mandy93

Ik geef het op.. onze kleine meid slaapt overdag super, maar snachts drama. ...
Je doet niks verkeerd! Het feit dat je de twijfels hebt toont alleen maar aan hoe goed je het doet en hoe je het beste voor hebt met je dochter! 🍀

één jaar geleden

Reactie op Mandy93

Het komt écht goed, ook al voelt het nu niet zo! Misschien een iets om naar te kijken, slaapt ze overdag wellicht teveel? Dat was met ons zoontje zo. Die sliep overdag teveel waardoor de nachten rommelig waren.

één jaar geleden

Moet echt even van me afschrijven.. tis momenteel 02:00u. Ben gister na een halfjaar ziek geworden. Koortslip, kan niemand kussen, grieperig, verkouden. Vroeg wezen slapen id hoop even wat te kunnen rusten maar nee hoor. Kleine blijft zich om de 2 uur en net zelfs 1,5 uur melden. Die 2 uur heb ik al 6 maanden lang, dus niks nieuws maar ben t vandaag gewoon even zat.. Misschien kan ik er weer beter tegenaan zodra ik me wat beter voel maar merk dat ik er doorheen begin te zitten, mijn lichaam is op na die 6maanden. Ben ook gewoon boos geworden net.. sliep eindelijk en dan komt ze weer, speen, niks helpt alleen voeden. Ik ben op.. ik ben chagrijnig. Maar goed, morgen herpak ik mezelf en gaan we gewoon door.

één jaar geleden

Hier komt er een tegenwoordig ook om de 3 uur voor voeding. Why? Maar vanna ...
Kut is dat he.. dat ze zo vaak komen is 1 ding maar het zelf niet kunnen slapen dan..

één jaar geleden

Reactie op bethels

Heb hem 1 nachtvoeding gegeven (ipv 3) en verder helemaal niet uit bed geha ...
Wat goed van je! Want het is ontzettend moeilijk om ze te horen huilen maar blijf je gevoel volgen! I hope it all works out!

één jaar geleden

Reactie op Zeeenn

Ik heb te vroeg gejuicht 🥲 zit sowieso nog op 1 tot 2 flessen ‘s nachts. V ...
Laten we zeggen, tis met vallen en opstaan pfff.. keep us updated ja!

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Moet echt even van me afschrijven.. tis momenteel 02:00u. Ben gister na een ...
Aaah, wat heftig! Ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Is er niemand die haar een flesje kan geven, zodat jij je rust een keer kunt pakken? Het is zo belangrijk, zeker nu je ziek bent🥺 Ik hoop in ieder geval dat je je snel wat beter voelt😘

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Ahhh gossie… kan er iemand de nachten van je over nemen? Al is het maar een gedeelte van de nacht? Of om en om. De ene keer jij de andere keer iemand anders? Ik ken je privé situatie niet maar uit ervaring weet ik dat het echt slopend is om iedere nacht eruit te moeten, zeker als je ziek bent en zeker als je dat vaker per nacht moet.

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Hier nog 1 die het even niet meer trekt. Die van mij kwam vannacht om 00:15 en was uitgeslapen want ze had van 16:30 tot 19:00 geslapen en was nog niet uitgeslapen gezien ze bij de gastouder maar een half uurtje over de hele dag had geslapen. Dus om 20:00 weer op bed gedaan om de nacht in te gaan, tot dat ze zich om 00:15 weer melde. Dus ik standaard routine, fles maken etc. Wilde ze die fles niet en alleen maar spelen. Dit heeft 1,5 uur geduurd. Ben wel 6x uit bed gekomen hierdoor om haar speen er in te doen, poging tot fles geven, wiegen noem het allemaal maar op. Na 1,5 uur is ze toch nog in slaap gevallen met 2x om het half uur wakker worden vanwege de speen die er uit was. Daarna was ze weer om 05:00 wakker maar nog niet klaar voor de dag, dus ik weer fles gemaakt en bij mij genomen en zo heeft ze uiteindelijk tot 06:30 bij me geslapen. Ik heb uit frustratie echt even een traantje gelaten vannacht omdat ik net zoals jij al 6 maanden niet slaap en zelfs als mijn partner de fles geeft ben ik alsnog onbewust wakker en luister ik naar alles wat er gebeurd omdat ik pas met een gerust hart kan gaan slapen als zij daadwerkelijk slaapt. CB heeft me een bericht gestuurd en gezegd dat ik door moet gaan met afbouwen van de scheppen voeding of maximaal 100cc volledige voeding moet geven maar ik heb het idee dat madame er lak aan heeft en op deze manier het niet gaat afleren🥲

één jaar geleden

Reactie op Lokasenna

Dank je, het gaat beter met haar! Helaas heb ik het nu zelf te pakken. 😖 M ...
Beterschap! Sinds de bevalling zelf niet meer ziek geweest en gister ook raak hier. Hoop dat ik haar niet aansteek. Vannacht was dramaa. Voel me dus al belabberd en kwam zij ook nog es om de 1,5 uur☠️.

één jaar geleden

Reactie op Mandy93

Ik voel je zo erg.. echt ongelofelijk zwaar is het. En idd met werken maakt het ook niet bepaald makkelijker. Hier ging fruit en groente super, werd zelfs gefrustreerd als ik niet snel genoeg was. Sinds deze week wil ze niet meer.. So let me start by saying, nooit aan jezelf twijfelen (snap het overigens wel) maar jullie doen niks verkeerd!!!

één jaar geleden

Reactie op Mdr991

Aaah, wat heftig! Ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Is er niemand di ...
Thanks lieverd! Ja mijn man die wil altijd heel graag helpen id nacht maar ik weet niet waarom, I feel responsible in de nacht ofzo.. en gezien ze zo vaak komt, daar heb ik echt niet genoeg gekolfde melk voor. En kunstv overdag als “noodoplossing” lukt maar id nacht moet ze er niks van weten. Maar op zulke momenten kan hij misschien toch wel 1x flesje geven tussendoor zodat ik nog even verder kn slapen en dan pak ik het daarna verder op.

één jaar geleden

Reactie op D1908

Ahhh gossie… kan er iemand de nachten van je over nemen? Al is het maar een ...
Mijn man die wil wel vaak helpen maar voel altijd dat het mijn verantwoordelijkheid is omdat ik bv geef. Maar denk op zulke momenten dat ik er even doorheen zit, ga ik hem toch wel een afgekolfd flesje laten geven. Indd zoals je zegt, al is het om en om, of 1x.. Moest eigenlijk ook werken maar heb me ziek gemeld. Manlief is nu met haar naar buiten zodat ik kan bijtanken. 🖤

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Thanks lieverd! Ja mijn man die wil altijd heel graag helpen id nacht maa ...
Wat een goede moeder ben je toch! Maar je moet echt even aan jezelf denken hoor, des te eerder ben je herstelt. Kun je niet overdag kunst geven en dat je kolft, zodat je man dat in de nacht kan geven?

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Mijn man die wil wel vaak helpen maar voel altijd dat het mijn verantwoorde ...
Je kunt ook denken aan donormelk, ik heb ook heel veel in de vriezer dus je zou bij mij ook mogen komen halen (regio Leiden). Je moet alleen wel oppassen dat je productie niet omlaag gaat, dus zou niet ineens hele nachten gaan doorslapen zelf, maar in ieder geval wel 1 of 2 keer goed leeg kolven. Sterkte! 😘