1446 Reacties
één jaar geleden
Reactie op lavieenrose
Zijn er nog meer met nachten van heel veel onrust? Overdag gaat het steeds ...
Hier slaapt ze zelfstandig in, kan inmiddels cyclussen koppelen en houden we een ritme aan van een slaapcoach en we hebben precies dezelfde nachten. 😅 Ik weet nog van mijn zoontje dat maanden 6/7/8 de hel op aarde waren en vanaf 9 maanden werd het pas beter. Eigenlijk vanaf 1 jaar ging het écht goed. 🥲 Vanaf pasen is het hier ruk, ze is van 10 okt. Ze ligt er helemaal vanaf en wij inmiddels ook. 🥴
één jaar geleden
Reactie op tryn86
Is er met 6 maanden ook weer wat aan de hand ofzo?? Hadden het eindelijk op ...
Misschien een hogere voedingsbehoefte? Als je borstvoeding geeft kan dit een goede strategie zijn om je productie te verhogen; in de nacht werkt dat het beste en dit ‘weten’ kindjes heel goed. Dus hopelijk voor jullie is het snel over!
één jaar geleden
Reactie op Liisss
Je kunt ook eerst 1 armpje er buiten doen om te oefenen. Hier slaapt ze ook ...
Thanks voor deze tip! Doe dit nu 2 dagen met 1 arm eruit en dat gaat hier ook redelijk goed. Eind van deze week wil ik weer 2 armpjes eruit proberen.
één jaar geleden
Reactie op FHWH
Bij onze eerste werkte het beter om meteen 2 armen te doen dan 1 tegelijk o ...
2 armpjes eruit was hier echt dramaa. Toen werd ze pas echt booos en krijsen gelijkk. Vandaar dat ik nu eerst 1 armpje probeer.
Hope for the best😭.
één jaar geleden
Reactie op AMEKP
Hier is er vannacht voor het eerst 12 uur geslapen 😭 Wel met een voeding n ...
Heerlakk! Hoop dat dit jouw nieuwe normaal wordt🤞🏾.
één jaar geleden
Reactie op Zeeenn
Collega had de tip gegeven de laatste fles een schepje extra voeding doen. ...
Lekker hooooor! Hopelijk blijft dit aanhouden.
één jaar geleden
Reactie op Puk131022
Hier ben ik het spenendrama iedere nacht zoooo beu. Zoontje is 6,5 maand en ...
Wil ook echt van die speen af maar goh.. echt zoo vervelend he.
één jaar geleden
Reactie op NathalieA
Misschien een hogere voedingsbehoefte? Als je borstvoeding geeft kan dit ee ...
Hoe doe je dat? Productie verhogen?
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Hoe doe je dat? Productie verhogen?
Dat gaat vanzelf als je kindje meer om drinken vraagt. Als je vaker aanlegt en je borsten goed leeg laat drinken geef je je lichaam het signaal dat er meer melk nodig is en zal je lichaam daar naar luisteren :)
Je kunt eventueel ook powerkolven (via Google veel over te vinden) of tussen voedingen door nog even goed leeg kolven als meer aanleggen weinig effect lijkt te hebben. Maar in principe kan je kindje dit allemaal zelf regelen.. borstvoeding is magie 🥰
één jaar geleden
Reactie op NathalieA
Dat gaat vanzelf als je kindje meer om drinken vraagt. Als je vaker aanlegt ...
Nog even als aanvulling; mijn productie had een dipje vorige week. Heb het opgelost met extra kolven op werk (beide borsten leeg kolven ipv 1), op werkdagen ook powerkolven in de avond als ze op bed lag. En op vrije dagen gewoon continu aanleggen.
En nu zit ik sinds 4.15 uur te voeden, de vorige voeding was rond 20.00!!! Ze heeft er 8 uur tussen gelaten. Vorige week kwam ze elke 2/3 uur. Dus dit zegt genoeg 🤩
één jaar geleden
Reactie op D1908
Kan dat geen ‘kwaad’ dan? Waar zorgt dit voor? Ik ken wel de tip om meer wa ...
Denk dat het CB er op zal zeggen dat ze anders te snel aan komt maar in principe komt het er op neer dat de melk nog ietsjes voller wordt. Ik heb gewoon een kind dat flinke honger heeft en daardoor dus ook steeds wakker wordt. Alhoewel dat 1 fles per dag op die manier denk ik geen kwaad kan. Afgelopen keer bij het CB vonden ze zelfs dat ze iets te weinig aangekomen was dus denk dat dit wel goed zit
één jaar geleden
Ons zoontje blijft om de drie kwartier komen. Overdag, maar ook in de nacht. Hij draait sinds een paar dagen in zijn slaap naar zijn buik. Ik had gehoopt dat dit de oplossing zou gaan zijn, maar helaas. Hij wordt nu weer wakker, omdat het hem nog niet lukt om zelf terug te draaien.
Volgende week vrijdag hebben we een afspraak bij een slaaptherapeut. Vanwege verborgen reflux is mijn zoontje sowieso heel onrustig. Ik hoop dat het ons was gaat opleveren, want ik begin langzamerhand erg moe te worden