1446 Reacties

één jaar geleden

23, 2:30, 5:30 🥳🫠

één jaar geleden

Ze kwam een paar nachten maar 1 keer per nacht! En precies nu mijn weekje vakantie voorbij is en ik vandaag weer aan de slag moet vond ze het wel leuk om te zeggen: het was een grapje!! We gaan gewoon weer naar 3 keer in de nacht hoor Lekker kind! Haha. Nog even optimaal knuffelen zodat ik haar minder ga missen op werk

één jaar geleden

Vannacht was het feest, 1,2,4,5,6 en uiteindelijk 7u 🥳😭😭😭 heb uit wanhoop puckababy besteld, hoop dat deze snel aankomt en helpt 😭

één jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Half 7/7 uur de fles. Stipt weer om 12 uur! Hoe die dat doet geen idee haha ...
Mee eens hoor! Alles voor 6 uur is nacht! Ojeeetjeee. Hoe is je eerste avonddienst gegaan😩?

één jaar geleden

Oooh wat een horrornachten hier de laatste weken. Onze kleine man (4mnd) is ...
Wat kloteee. Buikgriep wel helemaal over?

één jaar geleden

Afgelopen zaterdag voor het eerst wezen logeren bij vrienden in hun guesthouse. Campeerbedje was geen succes. Ze sliep er wel in maar t was zoo hard, geen matras erbij.. ze meldde zich elk 1,5 uur. Echt sneu eigenlijk want achteraf lag ze dus gewoon klote.. En vannacht kwam ze dus weer stipt elk 2 uur zoals vanouds..

één jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Dankje!😂 nou echt helemaal gebroken en uitgeput… dit gaat al 5 maanden zo, ...
Omg.. wat ontzettend zwaaaaar🤯.. wat zijn vrouwen toch ongelofelijke wezens op aarde.. echt mad respect voor je. Begrijp dat je er onderhand goed klaar mee bent.

één jaar geleden

Reactie op NinaNova87

Hier ook..steeds als ik denk dat het beter gaat dan is het weer ellende. Zo ...
Let me start by saying: you are doing amazing! Je doet echt niks foutt (hoewel ik deze gedachtes natuurlijk ook heb gehad). Soms uit wanhoop neem ik haar ook maar op bed maar wil er geen gewoonte van maken. En hier is dat ook zo. Eerste uren gaat goed in de zin van, in ieder geval langer dan 2 uur. Soms bijna 5 uur. En daarna is het standaard 2,5 uur..

één jaar geleden

Reactie op Melmama

Hier ook hoor. Dochtertje slaapt vanaf onveveer 19 a 20u wel lekker tot 1 a ...
2x wakker worden klinkt al als muziek id oren voor mij hahaha. Maar alsnog erg vermoeiend als t voorheen maar 1x was. Ben die kutsprongen sws zat, zit je eindelijk eens in een bepaald ritme, krijg je dat weer.

één jaar geleden

Reactie op Xxhjyx

Hier een mannetje van 20 weken en gaat om 20:00 naar bed. Voor dat hij echt ...
Waarom schaf je geen stoel in de kamer aan? Ik had dat ook. Na het voeden id nacht was terugleggen dramaaa. Ze sliep dan als een blok in mijn armen en zodra ze in bed gelegd werd was ze wakker en verdrietig. Dit is ineens over gegaan.. Is hij dan al in slaap gevallen als je hem weer weg legt? Misschien helpt t om juist niet in je bed voeding te geven. Dit is voor hem lekker cozy natuurlijk.

één jaar geleden

Reactie op Tamara2022

Baby 5 maanden al weken iedere 2 uur☹️☹️☹️
En eerder niet?

één jaar geleden

Reactie op BabyAz

Ik kreeg vandaag ook weer de opmerking 'wow slaapt die nog niet door???' Fr ...
Ja laatst ook weer gehad.. super irritant. Alsof je baby iets geks doet ofzo als ie nog niet doorslaapt.

één jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Het is weer bal geweest de afgelopen dagen. 12 uur fles 4 uur fles 7 uur we ...
Gaf je eerst borstvoeding? Wat ben je ‘anders’ gaan doen waardoor dit nu zo is?

één jaar geleden

Reactie op lavieenrose

Oh voel jullie zo! Hier van 2-11 weken maar 1x per nacht maar sinds 11 weke ...
Hang in there🥺🤞🏾!

één jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Het was vannacht echt bal! Elke 2 uur werk gezien ene keer de speen de ande ...
Je was in ieder geval niet alleen vannacht pfff.

één jaar geleden

Reactie op mamavon

23, 2:30, 5:30 🥳🫠
Sjesassss. Laat het beter gaan vannacht! 🤞🏾

één jaar geleden

Reactie op NathalieA

Ze kwam een paar nachten maar 1 keer per nacht! En precies nu mijn weekje v ...
Alsof ze het dooorheeft 😭. Heel veel succes! Hoe is het werken gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Melmama

Vannacht was het feest, 1,2,4,5,6 en uiteindelijk 7u 🥳😭😭😭 heb uit wanho ...
Dit heb ik dus ook uit wanhoop besteld en tis nie dat ze perse langer slaapt maar ze is in ieder geval niet meer zoo onrustig omdat ze zichzelf niet meer kan slaan. Dus hier wel blij mee, hopelijk werkt het voor jou (ook)!

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Alsof ze het dooorheeft 😭. Heel veel succes! Hoe is het werken gegaan?
Dankjewel! Het ging prima hoor, ik werk in het speciaal basisonderwijs. Na een dag met al die lieve draakjes met gedragsproblemen en anders uitdagingen is het extra fijn om weer bij mijn eigen draakje te zijn. En dan ook nog eens een die ‘s nachts verandert in een heerlijk spookje 😊🥰

één jaar geleden

Reactie op NathalieA

Dankjewel! Het ging prima hoor, ik werk in het speciaal basisonderwijs. Na ...
Awww! Blijf daar maar lekker aan vasthouden🥰!