20 Reacties

9 maanden geleden

Hoelaat wordt ze wakker uit het lange dutje? Mogelijk is ze te lang wakker aan het einde van de dag. Ik zou proberen bed tijd te vervroegen tijdelijk naar 18.30/19u

9 maanden geleden

Al 4 maanden slapeloze nachten hier, maar hoelaat ging ze naar bed toen ze nog wel een 3de dutje deed?

9 maanden geleden

Reactie op Manonv94

Hoelaat wordt ze wakker uit het lange dutje? Mogelijk is ze te lang wakker ...
Meestal rond half 4. Bedankt voor je tip. Gaan we dat vanavond eens proberen

9 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Al 4 maanden slapeloze nachten hier, maar hoelaat ging ze naar bed toen ze ...
Wat erg om te lezen. Je zal wel doodop zijn..🙈 ja het verschilde echt enorm maar toen meestal rond 20:00/20:30

9 maanden geleden

Reactie op liskabbedijk

Wat erg om te lezen. Je zal wel doodop zijn..🙈 ja het verschilde echt enor ...
Ik zou haar bedtijd vervroegen. Hoelaat komt ze uit haar middagdutje?

9 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Ik zou haar bedtijd vervroegen. Hoelaat komt ze uit haar middagdutje?
Thanks! Meestal rond half 4 ☺️

9 maanden geleden

Reactie op liskabbedijk

Thanks! Meestal rond half 4 ☺️
Dan is half 8 wel prima, onze slaapcoach adviseert 4 uur na wakker worden uit de middagdut. Ochtenddut wel max 45 min, je middagdut zou ik ook op max 2 uur houden

9 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Dan is half 8 wel prima, onze slaapcoach adviseert 4 uur na wakker worden u ...
Oh echt, ja dat zou ik inderdaad ook nog kunnen proberen. Vanmiddag maar gelijk doen. Denk ook dat het met een slaapregressie te maken heeft. Ze maakt ineens zoveel stappen in haar ontwikkeling. Bedankt voor je tips!

9 maanden geleden

Hier ist ook sinds 4 nachten. Ik geloof niet in sprongetjes ofzo. Geen tips wel mee doodmoe!

9 maanden geleden

Hier ook al weken drama.. de avond gaat prima met slapen, maar inderdaad na een uur of 12 is het feest. Hier pakt hij elk prongetje mee😵‍💫 net 2 tandjes doorgekomen, ziek geweest. Alles leek weer normaal en hij sliep weer wat nachten door, maar nu zie ik dat sprong 6 is aangebroken. Vannacht was weer drama en hij schrikt nu net na 15 minuten wakker in zijn ochtend slaapje 😵‍💫 ik ben ook kapot, mijn dochter was hier minder gevoelig voor. Ik heb een horloge om die mijn slaap tijden op neemt, de laatste paar weken is het 'veel als ik 4 a 5 uurtjes heb gepakt😵‍💫

9 maanden geleden

Ik lees percies het verhaal van mijn eigen zoontje 😫

9 maanden geleden

Reactie op TRLB

Ik lees percies het verhaal van mijn eigen zoontje 😫
Wat vervelend he?! Dan ga ik er maar vanuit dat het een fase is. Laat die gauw voorbij zijn 🙈

9 maanden geleden

Reactie op CharleyN

Hier ook al weken drama.. de avond gaat prima met slapen, maar inderdaad na ...
Wat een hel he? Laten we inderdaad hopen dat het te maken heeft met het sprongetje.. kunnen wij als moeders ook weer wat rust pakken. Sterkte!

9 maanden geleden

Heel herkenbaar. Maar vooral door onze oudste, die was ook zo. Was tot haar tweede verjaardag echt drama met slapen in de nacht. Overdag ging bij haar ook goed. Onze kleine man van bijna 9 maanden slaapt nu de nachten door. Echt een gelukje, dat hij tussen 19.00/20.00 en 6.30/7.30 uur (op dit moment nog) slaapt. Maar hij heeft dus weer meer moeite overdag. Dus het lijkt altijd wel iets te zijn… 🙈 Hoe oud is ze nu? Zo rond de 7 a 8 maanden hebben ze vaak maar rond de 2,5 uur slaap nodig overdag. Wellicht slaapt ze overdag nu te lang waardoor ze in de nacht geen ‘slaapdruk’ meer voelt en dus gaat ‘spoken’. Wat je kan proberen is het middagdutje inkorten zodat ze overdag maximaal 2,5 uur slaapt. Wellicht dat dat kan helpen!

9 maanden geleden

Probeer haar is eerder dan half 8 op bed te leggen. Ze lijkt namelijk te moe om door te halen vanaf 2e dutje tot half 8. Dus ga dan eerder de nacht in.

9 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Heel herkenbaar. Maar vooral door onze oudste, die was ook zo. Was tot haar ...
Ik begin een beetje bang te raken als ik dit lees, tot haar 2de verjaardag, ben pas bij 8 maanden🙈🥺

9 maanden geleden

Reactie op liskabbedijk

Wat vervelend he?! Dan ga ik er maar vanuit dat het een fase is. Laat die g ...
Ik hoop het dat het een fase is! Doodop ben ik ervan

9 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Ik begin een beetje bang te raken als ik dit lees, tot haar 2de verjaardag, ...
Onze oudste was gewoon een lastig geval. Maar ik lees dat ze 8 maanden is nu. Ik zou dan echt die tweede dut inkorten en eerder aan de nacht beginnen. Zal waarschijnlijk al een hoop schelen 🍀. Succes!

9 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Onze oudste was gewoon een lastig geval. Maar ik lees dat ze 8 maanden is ...
Haar tweede dut is al maar 1,5 uur. Heb ook de derde dut geskipt, maar die nacht die volgde was er een zoals we nog nooit meegemaakt hebben, dat was letterlijk ieder half uur🙈