Ik volg! Want hier wordt de slaapzak een beetje geweigerd maar wil liever nog geen dekbed. Wil har gaan paaien met een lakentje en indien nodig een dun dekentje
2 maanden terug een klein kussentje gehaald. Ik merkte dat Mick iedere x op kussens ging liggen. Dit deed hij op ons bed of op de bank. Een dekentje twijfel ik ook gigantisch over. Nu trapt hij een deken af als ik die over zijn benen leg. 😂
Bij de eerste heb ik dit na de zomer gedaan, dus dan niet opbouwen naar dikkere slaapzak maar een dunne deken erbij. Als dat goed gaat de slaapzak uit. Aankomende herfst ben ik van plan dit weer zo aan te pakken 😊.
Dit is pas veilig vanaf dat je kindje 2 jaar is. Ik zou er daarom nog even mee wachten.
Wij gaan er pas op over als ze toe is aan een peuterbed. Met 2,5 jaar ongeveer verwacht ik.
Slaapzakje hou ik nog even, hij wordt wel boos met aan doen maar dekens trapt hij af, heeft hij nog nooit onder willen liggen 🙈 We hebben momenteel al grote veranderingen gedaan zoals peuterbedje, ledikantje wou hij niet meer in. We doen het maar even rustig aan ipv alles in 1x haha 🤭