23 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben het baby tentje, prima tot ongeveer 1,5 jaar. Daarna bij ons ook nooit meer nodig gehad. Ook fijn om te gebruiken als "box" in het gras.

3 jaar geleden

Wij hebben de deryan baby luxe 2023. Heel tevreden mee ideaal voor een nachtje hotel, logeren etc. En ook handig voor buiten als een soort box inderdaad. Onze zoon slaapt er heerlijk in.

3 jaar geleden

Ja, wij hebben de peuter variant! Heel blij mee! Zou wel aanraden er een matrasje bij te bestellen (als je die meteen meebestelt is hij goedkoper dan wanneer je hem later los bestelt)

3 jaar geleden

Wij gebruiken het als we naar vrienden gaan en de kleine moet even slapen, ideaal zo opgezet. Of voor buiten op t gras lekker spelen. Enige minpuntje vinden wij niet makkelijke weer op te vouwen, maar dat zal vast aan ons liggen en moeten we iets meer handigheid in krijgen🫣🤣

3 jaar geleden

Jaaa heel blij mee! Echt superhandig voor op vakantie en weekendjes weg enzo. Dit weekend nog gebruikt, ik vond het ideaal want ook geen beestjes en muggen enzo die bij hem kunnen komen :). Ons zoontje (7 mnd) slaapt er goed in! En ik geloof dat je ze ook op het strand kunt gebruiken (hebben wij nog niet gedaan), beschermt ook tegen uv.

3 jaar geleden

Is het niet erg koud aangezien je deze op de grond zet? Als je zelf met een luchtbed op de grond ligt trekt bijvoorbeeld de kou erdoor.

3 jaar geleden

Ja perfect! Wel direct de peuter variant gekocht. Nu al 2 keer mee gekampeerd (7,5 maand oud). Heb wel het matrasje erin. Heerlijk dat je m met warmte zo lekker uit de warme tent haalt en in de schaduw zet

3 jaar geleden

Hier gebruikte we m in een huisje waar we een weekendje weg waren.

3 jaar geleden

Reactie op Detje84

Is het niet erg koud aangezien je deze op de grond zet? Als je zelf met een ...
Er ligt een warme deken nog op het opblaasbare matrasje zeg maar. Als het buiten echt koud is denk ik wel dat de kou er een beetje doorheen komt, wij hebben het tentje de eerste keer in een huisje gebruikt en hem daar op een bed gezet. Dus dan heb je dat sowieso niet. En verder in de zomer is het meestal geen probleem denk ik...

3 jaar geleden

Wij hebben de baby en de peuter variant (beide met matrasje). De babytent is wat kleiner en daardoor nog makkelijker me te nemen. De peutervariant heeft er een slaapzakje bij, babytent niet. Maar je baby slaapt in een trappelzak, dus ook niet nodig. Vorig jaar rondreis gemaakt en dochter van toen 3 kon elke nacht in haar eigen bed slapen. Ze is nu 4 en slaapt er nog steeds graag in. Als we nu ergens heen gaan, gaan vaak nog steeds beide tentjes mee. Ik ben fan! (Heb ze overigens allebei op marktplaats gekocht).

3 jaar geleden

Nemen jullie de tentjes ook mee op vlieg vakantie? Lijkt me heerlijk dat ze een eigen bedje hebben wat veilig voelt..

3 jaar geleden

Reactie op Detje84

Is het niet erg koud aangezien je deze op de grond zet? Als je zelf met een ...
Dit vraag ik me ook af🙈

3 jaar geleden

Kreeg toevallig vanochtend een reclame dat alles van Deryan vandaag korting heeft op bol.com. Sla je slag dus, haha

3 jaar geleden

Reactie op PetersD

Dit vraag ik me ook af🙈
Kan maar valt mee, je kan eventueel een wollen deken onder het dekentje leggen om de kou tegen te gaan. Of zo’n isolerend matje. Maar zomers valt het meestal wel mee!

3 jaar geleden

Reactie op NathalieA

Kreeg toevallig vanochtend een reclame dat alles van Deryan vandaag korting ...
Haha thanks voor de tip, gisteren direct aangeschaft. Wel de peuter variant zodat mn zoontje wat meer ruimte heeft om te draaien en rollen.

3 jaar geleden

Reactie op Shannon1994

Haha thanks voor de tip, gisteren direct aangeschaft. Wel de peuter variant ...
Omg voor hoeveel was ‘ie??? Ben denk ik te laat :(

3 jaar geleden

Ik heb er deze week eentje via Vinted besteld. Ben heel benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op Lisalisa1

Omg voor hoeveel was ‘ie??? Ben denk ik te laat :(
100 euro voor de peuter variant!

3 jaar geleden

Wij zelf hebben de baby variant. Ideaal voor op vakantie. Gaat gewoon mee de koffer in. Gaat mee naar het strand. Door het gaas kunnen er geen beestjes bijkomen. Bij alle de 3 de kids gebruikt. Met 2.5 sliep onze dochter er nog in op vakantie.