23 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben deze
https://www.amazon.nl/DERYAN-Travel-Cot-reiswieg-Lichtgewicht/dp/B00MN7KRWY/ref=asc_df_B00MN7KRWY/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430541466603&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=7466178560284738461&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064926&hvtargid=pla-454618084218&psc=1
Tot nu toe tevreden mee, gaat volgend maand mee op vakantie.
3 jaar geleden
Jaaa heel blij mee! Echt superhandig voor op vakantie en weekendjes weg enzo. Dit weekend nog gebruikt, ik vond het ideaal want ook geen beestjes en muggen enzo die bij hem kunnen komen :). Ons zoontje (7 mnd) slaapt er goed in! En ik geloof dat je ze ook op het strand kunt gebruiken (hebben wij nog niet gedaan), beschermt ook tegen uv.
3 jaar geleden
Reactie op Detje84
Is het niet erg koud aangezien je deze op de grond zet? Als je zelf met een ...
Er ligt een warme deken nog op het opblaasbare matrasje zeg maar. Als het buiten echt koud is denk ik wel dat de kou er een beetje doorheen komt, wij hebben het tentje de eerste keer in een huisje gebruikt en hem daar op een bed gezet. Dus dan heb je dat sowieso niet. En verder in de zomer is het meestal geen probleem denk ik...
3 jaar geleden
Wij hebben de baby en de peuter variant (beide met matrasje). De babytent is wat kleiner en daardoor nog makkelijker me te nemen. De peutervariant heeft er een slaapzakje bij, babytent niet. Maar je baby slaapt in een trappelzak, dus ook niet nodig.
Vorig jaar rondreis gemaakt en dochter van toen 3 kon elke nacht in haar eigen bed slapen. Ze is nu 4 en slaapt er nog steeds graag in. Als we nu ergens heen gaan, gaan vaak nog steeds beide tentjes mee. Ik ben fan!
(Heb ze overigens allebei op marktplaats gekocht).
3 jaar geleden
Reactie op PetersD
Dit vraag ik me ook af🙈
Kan maar valt mee, je kan eventueel een wollen deken onder het dekentje leggen om de kou tegen te gaan. Of zo’n isolerend matje. Maar zomers valt het meestal wel mee!
3 jaar geleden
Reactie op NathalieA
Kreeg toevallig vanochtend een reclame dat alles van Deryan vandaag korting ...
Haha thanks voor de tip, gisteren direct aangeschaft. Wel de peuter variant zodat mn zoontje wat meer ruimte heeft om te draaien en rollen.
3 jaar geleden
Reactie op Lisalisa1
Omg voor hoeveel was ‘ie??? Ben denk ik te laat :(
100 euro voor de peuter variant!