4 Reacties

één jaar geleden

Ik heb dit (waarschijnlijk) ook. Ik ga naar de huisarts voor een afspraak. Mijn buik lijkt alleen niet heel dik maar het lijken net 2 billen en mijn navel hangt 😅. Heb er ook echt pijn aan bij liggen in bed en lange wandelingen, jij ook?

één jaar geleden

Ik heb dit ook, in het begin fysio voor gehad via een bekkenfysio. Maar ga hier binnenkort weer mee starten want heb er ook nog veel last van, vooral van mijn navel en na lang staan en lange wandelingen idd

één jaar geleden

Hoi! Ja ik! Ik heb nog steeds wel een boller buikje (voorheen echt sixpack plat) en loop bij bekkenbodemfysio al sinds 6 weken na bevallen. Ben september 2022 bevallen. Ik begon met dik 3-4 vingers en zit nu op 1,5. Verwachting is dat het niet veel verder gaat herstellen. Ik heb behandelingen gedaan en sport de laatste 3 maanden echt flink, waarbij ik buikspieren wel wat rustiger doe maar wel een aantal keren per week. Mijn navel staat ook nog steeds naar buiten.

één maand geleden

Reactie op Lisah92

Ik heb dit (waarschijnlijk) ook. Ik ga naar de huisarts voor een afspraak. ...
Hallo, nu 11 maanden later dat ik reageer maar ben heel benieuwd hoe het nu met je diastase is ?