13 Reacties
3 jaar geleden
Hier de uppababy Vista, niet echt buggy, meer gewoon duo wandelwagen maar echt top. Omdat de 2 kindjes van leeftijd verschillen is het juist fijn dat de ene vooruit en de andere achteruit kan kijken.
Dus ja, niet echt tip ofzo maar ik vind voor/achter echt ideaal, ook in smalle winkels zoals de kruitvat
3 jaar geleden
Reactie op Silvanavl
Wij hebben de hauck duett 2 duo kinderwagen gekocht. Onze kindjes schelen 1 ...
En heb je naast elkaar of bovenop elkaar? ☺️
3 jaar geleden
Mountain buggy duo.. zelfde breedte als die voor 1 kind. Word vaak gezegd bij de jumbo dat ik beter de andere kassa met bredere uitgang kan nemen en als ik dan tussen die kleine kassa kom ben ik “bijna” enorm trots op mijn aankoop van rond de 1300 euro 🫠
3 jaar geleden
Reactie op futureroos
Mountain buggy duo.. zelfde breedte als die voor 1 kind. Word vaak gezegd b ...
Ik heb hier wel elke maand netjes 100 euro voor aan de kant gezet. En ook dus meer dan een jaar wezen vergelijken enzovoort dit is toch echt na goed overwegen zijn geld wel waard voor mij
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Zwil
Naast elkaar ben je vrij breed. In de Kruidvat heb je dan bv al een problee ...
ik heb een dubbele kinderwagen (bugaboo) en valt echt reuze mee ik kan zelfs bij onze kleine Kruidvat overal doorheen(tenzij er allemaal dozen in de gang staan).
Hij is idd wel breed, en natuurlijk is het soms krap aan maar verbaas me iedere keer weer hoe goed hij overal door past. Hooguit af en toe niet door de deur van de winkel als ze maar een vd dubbele deuren open hebben. En ik denk dat een buggy zelfs nog smaller is.
Ik vind persoonlijk naast elkaar fijn en gezelliger voor de kids dan kunnen ze ook lekker alles zien ipv dat ze straks tegen de rug vd ander aankijken (verschilt natuurlijk ook per wagen).
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Silvanavl
Boven elkaar! Naast elkaar schijnt niet zo fijn te zijn voor bijv boodschap ...
Heb ik ook nog geen last van gehad ☺️