43 Reacties

één jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem. Mijn dochter slaapt vanaf 4,5 week op haar eigen kamer en slaapt sindsdien door. Denk dat ook zij last had van de geluiden bij ons op de kamer. Ik heb een babyfoon met beeld en geluid, dat stelt mij gerust. Nu ik nog doorslapen, dan ben ik tevreden🤭

één jaar geleden

Onze zoon is nu 6 weken en hij slaapt sinds deze nacht op zijn eigen kamer. Vooral mijn man kon niet goed slapen door alle geluiden die hij maakt. Ik heb een babyfoon naast me staan om hem goed in de gaten te houden. Hij meldt zich precies op dezelfde tijd voor een voeding als wanneer hij in de co-sleeper ligt.

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde, ik lig op haar geluidjes en alles wat ze doet daar wordt ik wakker van of ik kan er niet van in slaap komen. Ik sta daarom ook constant aan, heel vermoeiend. Wij willen haar binnenkort ook op haar eigen kamertje gaan leggen, maar ik vind dat best spannend. Ik ben ook bang dat ik niet alles hoor of dat ze zich alleen voelt op haar kamertje en daar voel ik me dan weer schuldig over. Maar ik denk dat ik het toch ga proberen heel binnenkort want doe ook geen oog dicht.

één jaar geleden

Hier vanaf de derde nacht, de eerste twee nachtjes waren we in het ziekenhuis. Vanwege onze katten houden we haar slaapkamerdeur dicht. De eerste nachten was het even wennen en spannend of we haar wel goed genoeg zouden horen, haar kamer grenst aan die van ons. We kunnen beide ieder moment op onze telefoon kijken of ze echt wakker is of geluidjes maakt in haar slaap, overigens nooit het geluid aan, als ze dan echt huilt hoor je een echo. 😂 Ik denk dat je na een paar nachten gewend bent en zelf met een gerust hart slaapt. Je kan het altijd even aankijken en anders alsnog terug draaien? Succes 🤗

één jaar geleden

Hier ligt onze zoon vanaf 6 weken (dat is nu 5 nachten) op zijn eigen kamer in z'n wiegje waar hij bij ons op de kamer ook in lag. Wij konden vaak niet meer in slaap komen door zijn geluidjes 🤭 dus was het tijd om te verhuizen We hebben ervoor gekozen om hem niet direct in zijn eigen bedje te leggen maar met wiegje en al te verhuizen zodat niet alles in 1x anders voor hem is. De eerste keer in zijn eigen kamer slapen was overdag zodat we konden kijken hoe dat ging, dat ging goed dus hebben we hem 's nachts ook daar laten slapen en dat ging super goed. Hij sliep direct een stuk langer door tussen de voedingen. Misschien had hij ook last van onze geluiden 😅

één jaar geleden

Hier nog half om half. We beginnen sinds 2 dagen (bijna 6 weken oud) met slapen in haar ledikant. Als ze zich in de nacht meld haal ik haar op. Na de bv slaapt ze dan in de cosleeper naast mij. Komt ook omdat ik nog geen stoel in haar kamer heb om bv te geven. Om nu elke keer naar beneden te lopen. Mijn vriend heeft er ook geen last van. Ik ook niet. Al moet ik toegeven dat als zij op haar kamer ligt, ik ook beter slaap.

één jaar geleden

Hier slaapt de kleine meid nog lekker bij ons op de kamer. Komt ook omdat ze straks samen op een slaapkamer komt te liggen met de peuter. Toen de peuter nog baby was sliep die bij ons op de kamer zolang hij nog een voeding vroeg in de nacht, maar overdag lag hij wel al op eigen kamer met 6 weken.

één jaar geleden

Ik denk dat hij bij ons naar zijn eigen kamer gaat als we geen nachtvoedingen meer hebben. Mijn vriend heeft soms last van zijn geluidjes als hij een luidruchtige nacht heb, maar ik denk dat ik zelf veel rustiger slaap met hem direct naast me.

één jaar geleden

Onze gaat met 6 maanden over, ze maakt ook geluidjes en ondanks dst ik ze mega weird vind geeft het wel geruststelling. Als ze op haar eigen kamer ligt dan heb ik een babyfoon met geluid aan op mn nachtkast dus qua minder geluid hoef ik het niet te doen

één jaar geleden

Onze dochter ligt op haar eigen kamer toen ze 4 weken was, mijn man sliep heel onrustig door de geluidjes die ze snachts maakte. Ik wou dat echt niet 😭 en wou haar het liefst nog naast mij in de wieg maar we hebben het toch maar gedaan en slaap nu zelf ook rustiger 🙈 ik heb de babyfoon op mijn nachtkastje staan zodat ik haar wel hoor als ze wakker word of begint te huilen.

één jaar geleden

Onze kleine man is meteen na de geboorte gaan slapen op zijn eigen kamer. Is geen enkel probleem en slaapt goed! Natuurlijk moet je even wennen aan het begin of alles goed gaat, maar je moet ook vertrouwen hebben en dat gaat nu gewoon goed!

één jaar geleden

Vanaf 5 weken. Ik kon niet goed meer in slaap komem van alle geluidjes die hij produceerde. En ik werd dus wakker van geluidjes en dachf dat hij honger had, terwijl dat niet het geval was. Overgang ging heel goed gelijk, hij komt nog steeds dezelfde hoeveelheid om te eten. We hebben de babyfoon aan dus ik kan met het scherm meekijken als ik geruststelling wil of als hij een geluid maakt in te kijken of het wat is of niet😊

één jaar geleden

Onze dochter ligt nog in de wieg op onze kamer. Voor het slapen gaan is ze altijd onrustig en we zien het nog niet zo zitten om dan steeds naar haar kamertje te moeten lopen. Ik kan ook slecht in slaap komen door de geluidjes. Daarom slaap ik met 1 oordopje in. Als ze begint te smakken of gaat huilen hoor ik het wel. Als ik weer ga werken wil ik haar wel graag op haar eigen kamertje laten slapen. Onze oudste sliep naar een paar dagen al op haar kamertje. Kon daar ook niet van slapen. Met een babyfoon naast me ging dat ook prima.

één jaar geleden

Hier overdag op eigen kamertje & begin avond, wanneer wij naar bed gaan gaat hij bij ons op de kamer verder slapen. De nacht durf ik nog niet aan 😂

één jaar geleden

Hier in de co sleeper. 7 weken oud. en ook niet van plan dit al te veranderen. Vind t veel te gezellig en slaap juist niet als ze niet naast mij ligt. Daarnaast ideaal om niet uit bed te hoeven behalve met voeding om even te verschonen en de fles te maken. Als ze onrustig is pak ik haar handjes of wrijf over haar buik en dan slaapt ze zo weer verder. Ze zal vast een keer richting haar eigen slaapkamer gaan voor ze 18 is 🤣🤣🤣 ps. Als ik hier voor zou kiezen dan zou ik wel ervoor kiezen om haar eerst in de co sleeper op haar eigen slaapkamer te leggen. Niet te veel gelijk veranderen.

één jaar geleden

Hier na 2 weken. Wij hielden elkaar erg wakker. Dochter kan echt een uur smakken zwaaien en kreunen voor ze daadwerkelijk voor voeding komt. Ik kan dan een uur naar het plafond te kijken of had haar er per ongeluk al uitgehaald omdat in dan dacht dat ze wakker was (en dan dronk ze nauwelijks). Dus na 2 weken lekker op haar eigen kamer. Bevalt goed! In het begin, en nu nog bij onrust, lagen we de deuren allemaal op een kier zodat we haar sneller horen.

één jaar geleden

Hoe maken jullie het ledikant op als ze nog zo klein zijn? Hier 5w en hem 1keer in zn ledikant gelegd, maar toen was hij na een uur uit beeld van de babyfoon en helemaal omhoog gekropen en gedraaid!

één jaar geleden

Reactie op alette88

Hoe maken jullie het ledikant op als ze nog zo klein zijn? Hier 5w en hem 1 ...
Onze kleine kroop ook omhoog, dat was voor mij het teken om maar gewoon aan een slaapzak te beginnen. Het enige wat er nu in z'n ledikant is ingestopt is een hydrofiel wat zijn hoofd op ligt

één jaar geleden

Reactie op alette88

Hoe maken jullie het ledikant op als ze nog zo klein zijn? Hier 5w en hem 1 ...
Wij hebben onze dochter ook vrij snel in een dun slaapzakje gedaan. Meestal doen we mouwloos en dan wel met een lakentje en dekentje. Ze vindt het vreselijk als ze haar armen niet kan bewegen, maar ik stop die wel strak onder de deken in zodat ze zichzelf niet wakker slaat. Laatst beide slaapzakken in de was, toen heb ik haar in een grote hydrofiel gewikkeld, en dus wel de armpjes eruit 😂

één jaar geleden

Zijn hier nog mensen die onlangs hun baby naar de eigen kamer hebben verhuisd? Hoe ging dat?