5 Reacties

2 jaar geleden

Ja, dit hielp bij mij om de productie af te laten nemen. Ik dronk iedere dag 2 grote IKEA glazen. Ik denk ruim een week dat m’n borsten geen stuwing/steken meer gaven.

2 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Ja, dit hielp bij mij om de productie af te laten nemen. Ik dronk iedere da ...
En na een week was je er ook vanaf?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Bij een vriendin van mij heeft het heel goed geholpen om op natuurlijke wijze af te bouwen. Hier staan nog wat ervaringen: https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/salie-thee-LeVapv

2 jaar geleden

Net een andere ervaring, ik heb vanaf het begin namelijk meteen kv gegeven en dronk saliethee om de melkproductie niet opgang te laten komen/ tegen stuwing (krijg je ook last van als je geen bv geeft). Na de bevalling heb ik 5 dagen lang 2 koppen saliethee gedronken. Ik heb eigenlijk geen last van stuwing gehad en de melkproductie is niet opgang gekomen, zelfs geen druppel gelekt. Maar ja, of het echt door de saliethee komt dat weet ik natuurlijk niet. De kraamverzorgster was wel onder de indruk en gaf aan dat de saliethee waarschijnlijk goed heeft geholpen.

2 jaar geleden

Reactie op Mendev

Net een andere ervaring, ik heb vanaf het begin namelijk meteen kv gegeven ...
Hier hetzelfde!