8 Reacties

één jaar geleden

Jaa wij volgen droomritme! Ons zoontje is morgen 18 maanden. Hij was een enorme slechte slaper, huilbaby etc. We hadden echt alles al geprobeerd maar niks werkte.. tot we uiteindelijk bij droom ritme uit kwamen. Dit was voor ons echt passend en werkte perfect! We volgen nu met hem nog steeds droom ritme. Met ons dochtertje van 9 weken vind ik het nog wat lastig om droomritme te volgen omdat ik nog m’n zoontje heb rond lopen en daardoor niet de tijd heb om keihard te werken aan haar wakker tijden en te zorgen dat ze goed kan slapen

één jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Jaa wij volgen droomritme! Ons zoontje is morgen 18 maanden. Hij was een ...
Top! Wanneer begon jij met het boek bij je zoontje?

één jaar geleden

Reactie op Lulipoeli

Top! Wanneer begon jij met het boek bij je zoontje?
Pas rond de 9 maanden, had het daarvoor nog niet ontdekt helaas 😢 bij m’n dochtertje wil ik het rond de 3 maanden gaan proberen!

één jaar geleden

Wij zijn erg fan van het boek! Vooral mijn man is erg fanatiek 🤭 maar resultaat is nu al dat dochter van 6 weken erg goed in haar bedje slaapt. We zijn heel strikt in de wakkertijden. Bij zoontje van 2 jaar ook vanaf het begin gevolgd en die sliep ook al snel erg goed. Bij ons kinderen past het dus blijkbaar! Maar blijf wel naar je kind kijken, wij gingen vaak vroeger over naar een langere wakkertijd 😉

één jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Jaa wij volgen droomritme! Ons zoontje is morgen 18 maanden. Hij was een ...
Mag ik vragen hoe jij dat nu doet? Hier precies zo namelijk 😅

één jaar geleden

Ik ben fan geweest met onze oudste, hielp ontzettend! Vooral de wakkertijden, ze was heel erg overprikkeld en had maar héél kort dat ze vermoeidheid aangaf. Maar heb er wel mijn eigen dingen uitgepakt. Bv wel eerst gewoon in slaap wiegen later aaien terwijl ze al in bed lag. Geldt denk ik voor alles pik eruit wat bij jou en je kind past.

één jaar geleden

Ik volg(de) bij de oudste het slaapschema van “slaaptips voor baby’s) na even investeren zat ze helemaal in het ritme en heb ik een fantastische slaper. Nu bij de jongste (8 weken) houdt ik het al een beetje aan maar ben ik nog niet zo strikt aan het volgen. Ik ga daar over een maand mee starten denk ik. Belangrijk bij schema’s is natuurlijk wel dat je ook goed naar je kindje kijkt. Mijn dochter redde bijvoorbeeld de aangegeven wakkertijden niet, dus die bracht ik altijd iets eerder naar bed.

één jaar geleden

Wat doen jullie dan als jullie uit huis gaan of een afspraak hebben?