8 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind die van etos maar dan de groene verpakking super fijn !

2 jaar geleden

Reactie op moms

Ik vind die van etos maar dan de groene verpakking super fijn !
Bedoel je dan die nieuwe "milde"? Of die aloë Vera variant... Want die laatste is dus ook uit 't assortiment :(
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Huhhh?? Volgends mij hebben ze de verpakking veranderd alleen toch? (Vanwege het plastic gezeur🙊) ik heb altijd een voorraad vandaar dat ik het niet weet. K ben nog niet door mijn voorraad heet. En jaa het is die met aloe vera

2 jaar geleden

Reactie op moms

Huhhh?? Volgends mij hebben ze de verpakking veranderd alleen toch? (Vanweg ...
Ja. Dat zeiden ze tegen mij ook, dat het enkel de verpakking was. Maar de doekjes (de sensitive dan in ieder geval) zijn echt heel anders. Lees ook allemaal andere slechte reviews erover. Hopelijk is die aloë Vera dan wel ongewijzigd. Misschien moet ik die ook eens proberen. Ik heb ook altijd dozen voorraad. Haha. Maar nu er dus doorheen. Snik. Haha

2 jaar geleden

Ik gebruik deze ook! Heb nog een klein voorraadje liggen. Wat stom dat het is veranderd!!

2 jaar geleden

Reactie op Ourwaytobaby

Ja. Dat zeiden ze tegen mij ook, dat het enkel de verpakking was. Maar de d ...
Ohh ik had alleen gelezen dat de verpakking veranderd was maar nog niet gezien of geprobeerd pfff wat vervelend zeg

2 jaar geleden

Ik had dus ook 2 dozen etos sensitive besteld voordat ik was bevallen. De doekjes zijn prima, hij heeft bijna nooit last van rode billetjes of uitslag. MAAR ik vind het dus verschrikkelijk dat al die doekjes aan elkaar vast blijven plakken. Super onhandig!

2 jaar geleden

Wij hebben de waterwipes van kruidvat, heel tevreden over en super fijn in gebruik! Als hij een poepluier heeft dan gebruik ik ook de doekjes van zwitsal, meer voor de frisheid🤭