51 Reacties

4 jaar geleden

Seraphine heeft een collectie feestjurken. ASOS volgens mij ook. En het merk Ever Pretty op Amazon kan ook wat zijn. Ik heb zelf ook een bruiloft deze zomer dus ik heb ook al zitten kijken 😅

4 jaar geleden

Ik volg even!

4 jaar geleden

Ik volg even, ik heb ook een bruiloft deze zomer! Ik heb zelf via asos al wel wat leuke dingen gezien.

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Ik ben niet zo goed in thema's maar heb ook een bruiloft en heb voor deze j ...
Mooie!

4 jaar geleden

Niet feestelijk genoeg 🙈 valt niet in het thema summer chique. En voor de andere bruiloft denk ik aan iets met kant of glitters (de dame in kwestie maakt haar eigen jurken en is echt glamour)

4 jaar geleden

Reactie op YentlG

Ik heb binnenkort ook een bruiloft en heb net men kleedje op shein besteld, ...
Ik lees vaak dat Shein slechte kwaliteit is? Nog nooit wat gekocht, dus spreek niet uit ervaring.

4 jaar geleden

Ik zit met precies hetzelfde, heb 6 bruiloften zelfs deze zomer. En was sceptisch over SHEIN maar daar uiteindelijk wel een mooie jurk gescoord 🥰 En heb echt heeel veel webwinkels afgestruind! Maar ik heb een maatje meer (44) en wilde per se met een mouwtje, dus dan is de keuze al gauw wat meer beperkt. Ik heb iig deze jurk en er komen er nog een paar binnen, even afwachten nog of ik die mooier ga vinden.

4 jaar geleden

Asos maternety ze hebben echt leuke feest jurkjes

4 jaar geleden

Ik heb toevallig over 2 weken en eind juni een bruiloft en heb een leuke jurk gevonden die ik als het goed is echt nog heel lang kan dragen

4 jaar geleden

De linkse is een heel ruim jurkje met een licht stofje voor moest het dan warm zijn

4 jaar geleden

Oeh, voor de bruiloft waar ik heen ga is deze niet chique genoeg, maar ik vind m wel erg leuk voor andere gelegenheden, dus ik denk dat ik deze even bookmark 🤩

4 jaar geleden

Reactie op Wilkas

Niet feestelijk genoeg 🙈 valt niet in het thema summer chique. En voor de ...
Heb je een bepaalde kleur waar je naar zoekt? En wil je kort of lang? 😊

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Reactie op Simone00

Ik zit met precies hetzelfde, heb 6 bruiloften zelfs deze zomer. En was sce ...
Heel mooi!

4 jaar geleden

Oh die is ook leuk!

4 jaar geleden

Ik had deze destijds voor ons eigen geregistreerde partnerschap.

4 jaar geleden

Ik heb deze voor een bruiloft, is niet perse een zwangerschap jurk.. maar een grote maat besteld