4 Reacties

6 maanden geleden

Zolang je de tandjes poetst na het flesje lijkt het me geen probleem toch? Wij geven voor het slapen een bekertje melk, dus zijn wel van de babyfles afgestapt. Daarna tandjes poetsen en slapen :)

6 maanden geleden

Onze dochter oktober 2022 drinkt elke ochtend en avond gewoon nog een melk fles. Havermelk ivm allergie. Zolang ze dit nodig heeft krijgt ze gewoon. Ze drinkt wel slecht verder waardoor ik blij ben dat ze in ieder geval de fles nog leeg drinkt. Ze wordt vanzelf 16 en drinkt dan wel uit een andere fles.

6 maanden geleden

Bij ons krijgt hij ‘s ochtends en ‘s middags 120+4 en ‘s avonds 180+6. Bij kinderdagverblijf geven ze hem ‘s middags gewoon halfvolle melk met alle kindjes in een beker. Hij wil die flessen nog graag, is echt een momentje voor hem. Vanuit consultatiebureau zeggen ze na 1 jaar is het advies 300 ml zuivel per dag. Ik luister daar niet echt naar, maar let er wel op dat het niet teveel wordt en wil wel kijken of er een keer iets af kan, maar zo lang hij het nog graag wil vind ik het helemaal prima!

6 maanden geleden

Hier ook elke ochtend en avond nog een fles en ze is van Sept 22. Kind doet het prima verder dus bouw ze gewoon heel rustig af. Avond fles doe ik nu vaak warme melk al trapt ze daar niet altijd in 🙈