5 Reacties

3 jaar geleden

Ja zeker. Gewoon het zakje er in zetten zoals je ook de fles of een potje er in zou zetten.

3 jaar geleden

Als je het direct gaat geven kan dat, als je het pas later wilt geven zou ik het -of in de koelkast zetten (24 uur houdbaar) - of kamertemperatuur laten worden. (Ongveer 2 uur houdbaar) Zodra het warmer als kamertemperatuur wordt is het minder lang houdbaar ivm bacteriegroei. Maar.. borstvoeding is heel sterk! Ik hou me nooit stipt aan die 2 uur. Als je kindje het drinkt is het nog goed, anders zal ie zeker weigeren. (Ruik er niet aan om het te controleren, bv kan echt heel vies naar rotte ei ruiken en toch nog goed zijn!)

3 jaar geleden

Thanks! Het is inderdaad dan bedoelt om het direct te geven. Voor het geval we vergeten zijn melk uit de vriezer te halen de dag ervoor. Kun je het na het ontdooien dan ook direct geven of moet je het dan nog over schenken in een flesje en dan weer opwarmen?

3 jaar geleden

Reactie op Nevi

Thanks! Het is inderdaad dan bedoelt om het direct te geven. Voor het geval ...
Ligt er natuurlijk aan hoe warm je het maakt. Mijn zoontje nu drinkt het op kamertemperatuur, maar m'n dochtertje dronk het bijvoorbeeld het beste als het (bijna) heet was.

3 jaar geleden

Op hoeveel graden en minuten verwarmen jullie afgekolfde bv? Ik heb namelijk ook een Alecto Bw-700