41 Reacties

3 jaar geleden

Hoe oud is de grote zus? 😊

3 jaar geleden

Wordt de baby een jongen of een meisje? Met roze bakken is altijd iets makkelijker dan met blauw, zeker hartige/gezonde hapjes... 🙈 Maar ik wil graag meedenken!

3 jaar geleden

Oude zus wordt 5 en krijgt een broertje 😊

3 jaar geleden

Misschien inspiratie nemen van deze buurman en buurman traktatie, maar dan met een babykoppie (of een speen of zo)? En dan op de dag zelf of van tevoren een spiesje ervan maken met vers fruit. Voldoet niet helemaal aan je wens voor houdbaar maar het grootste deel van het werk kun je wel van tevoren doen. En het fruit erop doen kan je dochter samen doen met papa ;)

3 jaar geleden

Een geknutseld diertje of bootje van een pakje rozijnen/abrikozen? Je kunt ook iets knutselen (van karton bijv.) wat je op het moment zelf alleen nog hoeft te plakken op een banaan of mandarijn. Ik heb geen eigen foto's hiervan. Hopelijk heb je hier iets aan 😉

3 jaar geleden

Zoiets met iets van fruit erbij?

3 jaar geleden

Zoiets met iets van fruit erbij?

3 jaar geleden

Leuk om te doen, maar voel je niet verplicht zou ik zeggen...(ik ben zelf juf). Je dochter trakteert waarschijnlijk ook al voor haar verjaardag op school en wat foto's laten zien om een momentje trotse dus te zijn in de klas is mogelijk ook al voldoende? Zeker als je er zelf stress van krijgt...

3 jaar geleden

Reactie op Zjanies

Leuk om te doen, maar voel je niet verplicht zou ik zeggen...(ik ben zelf j ...
Trotse zus bedoelde ik ;)

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht voor mijn zoontje om te trakteren op het KDV. Is stoepkrijt in de vorm babydingen. Beer, kinderwagen, flesje.. wordt netjes geleverd in plastic folie met blauw strikje. Heb er alleen zelf een kaartje aangehangen met: hoera grote broer! en nog een klein kaartje met de naam. Uiteraard ook in roze te bestellen! 🤣

3 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Ik heb deze gekocht voor mijn zoontje om te trakteren op het KDV. Is stoepk ...
Bewust ook voor geen eten gekozen, omdat het daar ook gezond moet zijn en ik het graag af wilde hebben voor de baby geboren is. Gezond trakteren vind ik niet zo leuk, dus met verjaardagen trakteren wij ook altijd iets van “speelgoed” en geen eten :)

3 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Dat is ook een goed idee!

3 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Heel leuk! Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Wat leuk! Waar heb je dit gekocht? Ik wil ook grote zus laten trakteren op school en voor iets gaan wat al voor de bevalling klaar is.

3 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Ohhh dit is echt superleuk!!!

3 jaar geleden

Hier wat ideetjes. 1. Doorzichtig zakje met kaartje eraan. In zakje stoepkrijt, ballon en rozijntjes 2. Knijpfruit met leuke verpakking 3. doosje rozijntjes ingepakt, muisjes voor versiering (Kan denk ook confetti) en ballonbaby 4. Toeter, confetti en ingepakt rozijntjes of iets van ander gedroogd fruit. Verder op pintrest staan hele leuke maar ook simpele dingen. Veel plezier met maken.

3 jaar geleden

Dankjulliewel voor het meedenken allemaal. Wij zijn er uit! We hebben het blauwe geboorte stoepkrijt besteld bij wateenfeestje.nl Stoepkrijt is altijd leuk in deze leeftijdscategorie, het is houdbaar, ziet er leuk uit en we krijgen geen problemen met allergieën 😁

3 jaar geleden

Besteld via wateenfeestje ja! Kwamen allemaal heel aan.. 👍🏼 Je kan ook stickers mee bestellen zag ik met hoera een broertje (of zusje). Heb daar ook muisjes gekocht, voor mijn verlof. Die zijn ook super schattig 🥰 Werk op een KDV ;)

3 jaar geleden

Reactie op ChrissieV

Besteld via wateenfeestje ja! Kwamen allemaal heel aan.. 👍🏼 Je kan ook st ...
Ook gaaf! "Helaas" ben ik huismoeder en heb ik dus geen reden om ze te kopen 😝

3 jaar geleden

@CHRISSIEB Doe jij nog een andere traktatie voor de juf/meester? Of iets extra's daarvoor? Ik ben hier zo niet in thuis 🙈