41 Reacties

3 jaar geleden
Misschien inspiratie nemen van deze buurman en buurman traktatie, maar dan met een babykoppie (of een speen of zo)? En dan op de dag zelf of van tevoren een spiesje ervan maken met vers fruit. Voldoet niet helemaal aan je wens voor houdbaar maar het grootste deel van het werk kun je wel van tevoren doen. En het fruit erop doen kan je dochter samen doen met papa ;)

3 jaar geleden
Leuk om te doen, maar voel je niet verplicht zou ik zeggen...(ik ben zelf juf). Je dochter trakteert waarschijnlijk ook al voor haar verjaardag op school en wat foto's laten zien om een momentje trotse dus te zijn in de klas is mogelijk ook al voldoende? Zeker als je er zelf stress van krijgt...

3 jaar geleden
Ik heb deze gekocht voor mijn zoontje om te trakteren op het KDV. Is stoepkrijt in de vorm babydingen. Beer, kinderwagen, flesje.. wordt netjes geleverd in plastic folie met blauw strikje. Heb er alleen zelf een kaartje aangehangen met: hoera grote broer! en nog een klein kaartje met de naam.
Uiteraard ook in roze te bestellen! 🤣

3 jaar geleden
Reactie op ChrissieV
Ik heb deze gekocht voor mijn zoontje om te trakteren op het KDV. Is stoepk ...

Bewust ook voor geen eten gekozen, omdat het daar ook gezond moet zijn en ik het graag af wilde hebben voor de baby geboren is.
Gezond trakteren vind ik niet zo leuk, dus met verjaardagen trakteren wij ook altijd iets van “speelgoed” en geen eten :)

VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op ChrissieV
Ik heb deze gekocht voor mijn zoontje om te trakteren op het KDV. Is stoepk ...

Heel leuk! Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag?

3 jaar geleden
Hier wat ideetjes.
1. Doorzichtig zakje met kaartje eraan. In zakje stoepkrijt, ballon en rozijntjes
2. Knijpfruit met leuke verpakking
3. doosje rozijntjes ingepakt, muisjes voor versiering (Kan denk ook confetti) en ballonbaby
4. Toeter, confetti en ingepakt rozijntjes of iets van ander gedroogd fruit.
Verder op pintrest staan hele leuke maar ook simpele dingen. Veel plezier met maken.