42 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Kmilo
Is best een lange ruk hoor vanaf 13.30 .. is hij niet oververmoeid? Probeer ...
Op de dinsdag kan ik hem pas om 12.30 ophalen van de opvang, dan ligt hij er vaak tegen 13u wel in, op de vrijdag ben ik thuis dus dan slaapt hij vaak wel tot 8 uit 😃
Ochtend dutje krijg ik er bij hem niet meer in, was er al heel op tijd van af
5 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Haha, dat is echt erg he, als ze een keer vroeg slapen dat je denkt Oh het ...
Ja je moet weer helemaal wennen haha 🙈 vind de avond lang duren inderdaad! Wil zelf wel naar bed zo hahaha, maargoed ben allang blij dat we even zo’n avond hebben 🥲
Heb je haar kunnen weg leggen?!🥳🥳
5 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Ja ze ligt al even. Ben benieuwd hoe de nacht zal gaan bij je nu hij zo vro ...
Ja ik ook! Wou hem niet te lang op laten na hele dag opvang en 1 uur slaap daar, wreef tegen 18u al langzaam aan in de ogen 🥲
Ik hoop dat ze bij jou ook fijn mag doorslapen! Wel super dat ze rustig ligt nu!
We hebben weer een avond in ieder geval overleefd tot zo ver haha
5 maanden geleden
Reactie op Yv92
Ja ik ook! Wou hem niet te lang op laten na hele dag opvang en 1 uur slaap ...
Hahaha maar echt he. Helaas hier alweer 2x huilend naar de speen gegrepen, beloofd vaak niet veel goeds voor de nacht. Bij jullie slaapt hij wel goed tussen jullie in of ook niet?
5 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Hahaha maar echt he. Helaas hier alweer 2x huilend naar de speen gegrepen, ...
Och jeetje 🥺 hoe is de nacht gegaan? Mijn zoontje heeft zich gemeld vannacht. Heel onrustig geslapen, veel draaien en jammeren. Z’n knuffel kwijt, mij kwijt.
En nu alweer 45 minuten aan het proberen hem dat middagdutje te laten doen😅 zonder succes. We moeten over een uur bij de huisarts zijn dus dit is zooo jammer
5 maanden geleden
Reactie op Yv92
Och jeetje 🥺 hoe is de nacht gegaan? Mijn zoontje heeft zich gemeld vannac ...
Hier ook onrustig helaas.
Wat niet gaat, gaat niet, zou niet te lang proberen hoor! Hoelaat was hij vanochtend wakker? Hier ligt ze sinds 12 al te slapen en ga haar zo maar wakker maken. Misschien werkt het voor hem ook wel om in de middag wat eerder te gaan slapen aangezien hij in de nacht zo onrustig heeft geslapen?
5 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Hier ook onrustig helaas.
Wat niet gaat, gaat niet, zou niet te lang prob ...
Hij was er om 6:45 uit vanwege werk, had dus echt gehoopt dat hij om 13u wel zou slapen, met hulp ook prima, maar dat lukte niet.
Moest ook met hem om 14:45 bij de huisarts zijn dus het was al een kort dutje. Nu is het een overgeslagen dutje, hij gaat dan inderdaad om 18:30 naar bed
Ben er wel achter gekomen dat hij beginnende oorontsteking heeft, dat maakt het slapen ook weer lastig 😅
5 maanden geleden
Reactie op Yv92
Hij was er om 6:45 uit vanwege werk, had dus echt gehoopt dat hij om 13u we ...
Aaaah, arme jongen, zullen hele pittige dagen en nachten worden komende dagen. Hoop dat hij er snel vanaf is!
Je hebt vast alles al geprobeerd, maar ik ga het toch vragen (wil even met je meedenken) maar heb je al is geprobeerd hem rond 12 op bed te leggen voor z'n middagdutje?
5 maanden geleden
Hier ook echt 100 jaar bezig om hem in slaap te brengen.. vanmiddag ook zeker een uur bezig geweest uiteindelijk sliep tie rond 2 uur vind ik veel te laat maar je ziet dat tie moe is.. ‘s avonds zelfde probleem ook weer uren bezig om hem te laten slapen. Zou bijna de middagdut over laten slaan maar ik zie aan hem dat tie het nog nodig heeft. Ook als tie de middag slaap overslaat slaapt tie in de avond ook moeilijk. M’n zoontje was echt een goeie slaper. Ging van 7 tot 10 slapen kon zo de kamer uitlopen en hij bracht zichzelf in slaap. Alleen nu al enkele weken is t zo moeizaam. Erg vervelend
5 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Aaaah, arme jongen, zullen hele pittige dagen en nachten worden komende dag ...
Ja heb de KNO maar weer gebeld, we waren net een maandje van de oorontsteking af, na 2 soorten oordruppels en antibiotica 🙈 Hopelijk kunnen we het nu beter voorkomen. Heel pittig vind ik het elke keer weer.
Ja heb ik wel eens geprobeerd, alleen krijg ik hem echt tegen 12 niet in z’n bedje, dan wordt het direct al 13u voor hij slaapt 🙁
Gister lag hij om 19u in bed uiteindelijk, maar dan wel al 12u wakker.
Vandaag is hij heel humeurig, wel geslapen op de opvang en ligt nu kwartiertje er weer in.🥲
Bij jou alweer iets rustiger nu?
5 maanden geleden
Reactie op firsttimemomma94
Hier ook echt 100 jaar bezig om hem in slaap te brengen.. vanmiddag ook zek ...
Het is echt heel vervelend inderdaad! Bij jou dus ook al van die pittige dagen/nachten. 🙈
14u is laat inderdaad maarj, beter iets dan helemaal niets dan maar😬
Je zoontje sliep voorheen dan echt goed, wat een tijden zeg, wauw!
5 maanden geleden
Reactie op Yv92
Ja heb de KNO maar weer gebeld, we waren net een maandje van de oorontsteki ...
Vervelend zeg dat het zo steeds terug komt, ook voor hem, zal z'n slaap ook niet bevorderen.
Ooooh, hij slaapt al? Heeee lange avond tegemoet jullie! 😂
Hier zijn we om 19.30 haar tanden gaan poetsen. Die zal pas tegen 20.30 weer slapen
5 maanden geleden
Reactie op Yv92
Het is echt heel vervelend inderdaad! Bij jou dus ook al van die pittige da ...
Jaa was zo relaxed want ik kon dan ook nog lekker tot 10 slapen 😂 nu kan dat niet meer heb een baby van 1 maand. Maar goed mag nog niet klagen
5 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Vervelend zeg dat het zo steeds terug komt, ook voor hem, zal z'n slaap ook ...
Jaaa hij was zo slecht gehumeurd dat hij er om 19u in lag 🙈🤣 alleen wel weer wakker snachts en om 6:15 was hij hyper wakker haha. Wel netjes geslapen van 12-14 vandaag!
Hopelijk is het bij jou wel iets voor 20:30 geworden 🥹
5 maanden geleden
Reactie op Yv92
Jaaa hij was zo slecht gehumeurd dat hij er om 19u in lag 🙈🤣 alleen wel w ...
Van 7 tot 6.15 is heel netjes hoor! Hier sliep ze rond half 9, maar we hebben echt de allerergste horror nacht ooit gehad. Van 11 tot +/-3 is ze klaar wakker geweest en daarna alsnog ieder uur weer😅 vanmiddag heeft ze 1,5 uur geslapen maar.
5 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Van 7 tot 6.15 is heel netjes hoor! Hier sliep ze rond half 9, maar we hebb ...
Ik werd te positief, ging vanmiddag zo makkelijk en goed 🥲 vanavond mij weer heel erg nodig, vriend is niet genoeg voor hem. Wil dan helemaal niet loslaten, ligt dus pas sinds 20.40 te slapen🥲
Ah jeetje wat rot dat je zo’n vervelende nacht hebt gehad, heftig zeg!! Jullie zullen wel moe zijn ervan, overdag ook niet echt slaap ingehaald dus.. ik hoop zo voor je dat het komende nacht beter gaat🙈
5 maanden geleden
Reactie op Yv92
Ik werd te positief, ging vanmiddag zo makkelijk en goed 🥲 vanavond mij we ...
Aaaah, was dus weer een moment opname. Hoe gaat het met de oorontsteking?
Nou ze sliep hier om 20.00 zelf in slaap gevallen, maarja kapot moe natuurlijk. Maar net hoesten en overgeven doordat het slijm zo vast zit. Was er vannacht al bang voor dat ze ziek zou gaan worden🥲
5 maanden geleden
Wat een herkenning. Hier een kindje dat smiddags goed is weg te leggen en dan zo zelf gaat slapen. De avonden en nachten verlopen echter precies zo. Niet zelf willen slapen, alleen op ons en bij wegleggen gaan krijsen. Snachts ook regelmatig ieder half uur wakker en ook alleen bij ons in slaap willen vallen.
Hebben nu een baby van 1 maand oud en icm met de nachtvoedingen en onze dreumes die niet doorslaapt is het heeel pittig😟