Beetje radeloos!
Mijn zoontje van okt ‘22 heeft al tig keer slaap problemen gehad, niet alleen door de tandjes/kiesjes of slaapregressies/sprongetjes maar ook door 8x oorontstekingen.
We hebben net sinds 2 weken dat hij weer goed sliep na 1,5 maand (slaapregressie + oorontsteking) alles ging top.
Sinds donderdagnacht meldt hij zich weer, wil niet slapen overdag, wil niet slapen ‘s avonds, is vaak nog wakker tot 21.30/22.00 nu..
moet in slaap geholpen worden door mij, hij wil zijn vader niet. Overdag met hulp kan hij goed 2 uur slapen, maak hem nu wakker vanaf 15:00. ‘s avonds is hij wel moe maar geeft zich niet over. (Alleen in mijn armen met enig geluk)
Nu dus ook een huilend kind nog boven om 21:15, die absoluut niet gaat / wil slapen.
Ik weet het dus niet meer.. tijden van slapen overdag aangepast, hij heeft overdag genoeg uitdaging, niks lijkt te werken.
Dus nu denk ik: Dan morgen om te proberen maar geen dutje overdag?
Vind het zooo lastig, mijn vriend vanaf 1.5 jaar ook niet meer, voor hetzelfde geldt heeft mijn zoontje dat ook. Maar voelt dubbel omdat hij zo jong is.