26 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook zo een! Ik word er ook wakker van en denk ook steeds dat hij wil eten, maar hij ligt ook gewoon steeds nog lekker te dutten😅

3 jaar geleden

Ja hier ook een kreunbaby! Nu 4 weken jong. In het begin ging ik ook steeds kijken maar blijkbaar is het heel normaal. Vooral als ze net in slaap is gevallen gaat ze even flink tekeer. Wij kunnen er ook wel om lachen hihi

3 jaar geleden

Ja hier ook, lig er echt wakker door 's nachts🥲 zooo luid. Hier lijkt het alsof het ongemak is, soms zit er een boertje vast of krampjes. Maar weet het niet zeker.. eigenlijk doet ze het elke nacht na de voeding. Overdag in de box ook wel, op mij slapend helemaal nooit.

3 jaar geleden

Onze baby is nu 5 weken oud en kreunt ook veeeeel maakt ook kraak geluiden zoals een deur die kraakt daar klinkt het na. Ik ga toch zometeen naar de dokter en volgende week naar de kinderarts. Heb het idee dat hij verborgen reflux heeft.

3 jaar geleden

Yes! Kreunen, steunen, hikjes, hijgen en knorren 😂 Ook de reden dat onze kleine vriend op zijn eigen kamer is gaan slapen na 2 weken co-sleeper. Teveel lawaai en een moeder die er echt wakker van bleef/werd.

3 jaar geleden

Hier ook een baby die veel kreunt in z'n slaap. Ik heb al eens met een flesje klaar gestaan omdat ik dacht dat hij honger had, sliep meneer gewoon door en kwam pas 2 u later voor z'n fles 😆

3 jaar geleden

Reactie op Mariette1989

Hier ook een baby die veel kreunt in z'n slaap. Ik heb al eens met een fles ...
Haha herkenbaar!

3 jaar geleden

Kreunen, spugen, gorgelen en rochelen.. Alles komt voorbij. En inderdaad alleen 's nachts. Hij doet het erom 🤣

3 jaar geleden

Net bij de huisarts geweest en die video’s laten zien van zijn gekreun. Ze zegt dit is niet normaal dus ze heeft me een brief gegeven om nu naar het spoed te gaan van kinderziekenhuis. Ben nu in paniek we zijn nu onderweg 😢😢

3 jaar geleden

Ja herkenbaar! Ik heb afgelopen nacht oordoppen ingedaan want ik kan er niet doorheen slapen🤭

3 jaar geleden

Ja hier nog een.. tegenwoordig doet hij het zelfs tijdens de borstvoeding.. vandaag bij de kinderarts geweest en die zei dat het normaal is.

3 jaar geleden

Hier ook na de voeding van 2/3uur in de nacht. M e g a irritant 😅. Maar gelukkig is het normaal. Eerste nacht dacht ik dat er wat mis was met haar ofzo. We wennen er vanzelf aan

3 jaar geleden

Hier ook allerlei geluiden en daarbij lekker veel uitrekken en gekke gezichten trekken 😂

3 jaar geleden

Reactie op sseeliinaa

Net bij de huisarts geweest en die video’s laten zien van zijn gekreun. Z ...
Oh nee 😢 hoop dat het allemaal meevalt! ❤️

3 jaar geleden

Herkenbaar de eerste nachten dacht ik steeds: ze is wakker en heeft honger. Bleek ze nog in diepe slaap! Ik vraag me alleen wel af: wanneer weet je nu of het er gewoon bij hoort en wanneer is het gekreun omdat ze ergens last van heeft bijv.

3 jaar geleden

Reactie op MissVe

Oh nee 😢 hoop dat het allemaal meevalt! ❤️
Paniek voor niks. Het is verborgen reflux zoals ik al dacht maar me huisarts heeft me voor niks bang gemaakt pff Volgende week gewoon naar de kinderarts

3 jaar geleden

Reactie op sseeliinaa

Paniek voor niks. Het is verborgen reflux zoals ik al dacht maar me huisar ...
Nou pff dat had ook anders aangepakt kunnen worden door de huisarts 😳 Hoop wel dat je snel een oplossing heb want prettig is het ook niet

3 jaar geleden

Soms hardop gieren om wat ze allemaal uitkraamt. Ik vind het nog lastig om der naar haar eigen kamer te sturen.

3 jaar geleden

Reactie op sseeliinaa

Net bij de huisarts geweest en die video’s laten zien van zijn gekreun. Z ...
En? Hoe is dit afgelopen??

3 jaar geleden

Hier sinds een paar dagen zodra we hem op zn rugje leggen heel onrustig zwaaien met zn armen en echt een beetje stikkend/ smakkend geluid maken. Het lijkt alsof er melk omhoog komt en hij het niet weg krijgt ofzo. Iemand hetzelfde meegemaakt en enig idee hoe je dit kan voorkomen?