22 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op A N A
Hoiiii 🥰 jij ook gefeliciteerd 🤗 maar ik ken die ring theorie helemaal ni ...
Oow! Ik vind altijd ondzettend leuk
Ring aan touw vebinden, je handpalm strekken drie keer de ring bewegen op je handpalm. Hoog houden! Draait de ring rondjes is het een jongentje.. gaat die heen en weer (maakt een sneetje) is het een meisje. Uit eindelijk stopt je ring vanzelf met bewegen " bij mannen werkt het niet"

3 jaar geleden
Wat grappig dat je hierover begint! Mijn moeder gelooft heilig in deze methode. Ze heeft dit ooit bij mij gedaan en de uitkomst was eerst een jongen en daarna alleen nog meisjes! Ik ben benieuwd 🥰

3 jaar geleden
Reactie op Anna000
Ja leuk, mijn oma deed dit ook altijd, en nu mijn moeder ook.
Ik denk dat h ...
Super leuk! Al is t om na te kijken of t klopte

3 jaar geleden
Reactie op MoederKip
Ik geloof niet in die theorie. Ik gooi altijd een rauw ei op de grond. Ligg ...
Ben je serieus? Deze heb ik nog nooit gehoord🙈

3 jaar geleden
Reactie op Framboosje91
Ben je serieus? Deze heb ik nog nooit gehoord🙈
Laat ik het zo zeggen: ik geloof net zoveel in mijn eigen eieren als in alle andere theorieën/dingen/tekenen die je op magische wijze kunnen vertellen of er een meisje of jongen in je buik zit.
De kans dat een theorie/voorwerp/achteroudtante gelijk krijgt is 50%. Best veel voor een gokje. Er zullen dus altijd mensen zijn die erbij zweren.

3 jaar geleden
Reactie op MoederKip
Laat ik het zo zeggen: ik geloof net zoveel in mijn eigen eieren als in all ...
Hahahaha sorry, ik zat al te zoeken op internet en wilde al bijna een ei kapot gooien🤣.
Blond... en ik geloof er ook weinig in maar uit proberen is altijd leuk!

3 jaar geleden
Ik heb 2 kindjes en bij alle 3 kwam het goed uit meisje,jongen en jongen.
Nu 4 weken zwanger en volgens ring en ketting ken ik hem😅 of draad en naald. Zegt een meisje 🥰 maar me schoonmoeder heeft het bij me schoonzus gedaan en zei ook meisje en dat wordt een jongen. Tenzij echo natuurlijk verkeerd heeft🤣

3 jaar geleden
Reactie op MoederKip
Ik geloof niet in die theorie. Ik gooi altijd een rauw ei op de grond. Ligg ...
Hahahahahahaha😂 hoe vaak doe je dit?

3 jaar geleden
Reactie op Yvana94
Ik ken hem dat je hem boven je buik stil hangt ketting en ring of naald en ...
Als ik de theorie van het pendelen moet geloven, moet je eerst met de geest vaststellen welke richting welke betekenis heeft. ‘Wat is mijn ja?’ en ‘wat is mijn nee?’, pas daarna kun je communiceren.
Dus eerst vragen wat een jongetje/meisje is, daarna vragen welk geslacht je kindje krijgt.