22 Reacties

3 jaar geleden

Hoiiii 🥰 jij ook gefeliciteerd 🤗 maar ik ken die ring theorie helemaal niet 😳

3 jaar geleden

Reactie op A N A

Hoiiii 🥰 jij ook gefeliciteerd 🤗 maar ik ken die ring theorie helemaal ni ...
Oow! Ik vind altijd ondzettend leuk Ring aan touw vebinden, je handpalm strekken drie keer de ring bewegen op je handpalm. Hoog houden! Draait de ring rondjes is het een jongentje.. gaat die heen en weer (maakt een sneetje) is het een meisje. Uit eindelijk stopt je ring vanzelf met bewegen " bij mannen werkt het niet"

3 jaar geleden

Wat grappig dat je hierover begint! Mijn moeder gelooft heilig in deze methode. Ze heeft dit ooit bij mij gedaan en de uitkomst was eerst een jongen en daarna alleen nog meisjes! Ik ben benieuwd 🥰

3 jaar geleden

Ik zou 2 meisjes krijgen en een jongen. Ik heb 3 zoons 🤣

3 jaar geleden

Ik geloof niet in die theorie. Ik gooi altijd een rauw ei op de grond. Liggen de schillen dicht bij elkaar dan wordt het een meisje. Liggen ze ver uit elkaar dan is het een jongen.

3 jaar geleden

Ja leuk, mijn oma deed dit ook altijd, en nu mijn moeder ook. Ik denk dat het maar net is wat je geloofd. Bij mij klopte het wel, en we gaan het aankomende week ook weer uitproberen voor deze zwangerschap

3 jaar geleden

Wij doen het trouwens altijd met naald en draad, en dan ligt het er aan hoe die heen en weer gaat of eht een jongen of meisje word

3 jaar geleden

Reactie op Anna000

Ja leuk, mijn oma deed dit ook altijd, en nu mijn moeder ook. Ik denk dat h ...
Super leuk! Al is t om na te kijken of t klopte

3 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Ik geloof niet in die theorie. Ik gooi altijd een rauw ei op de grond. Ligg ...
Ben je serieus? Deze heb ik nog nooit gehoord🙈

3 jaar geleden

Reactie op Framboosje91

Ben je serieus? Deze heb ik nog nooit gehoord🙈
Laat ik het zo zeggen: ik geloof net zoveel in mijn eigen eieren als in alle andere theorieën/dingen/tekenen die je op magische wijze kunnen vertellen of er een meisje of jongen in je buik zit. De kans dat een theorie/voorwerp/achteroudtante gelijk krijgt is 50%. Best veel voor een gokje. Er zullen dus altijd mensen zijn die erbij zweren.

3 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Laat ik het zo zeggen: ik geloof net zoveel in mijn eigen eieren als in all ...
Hahahaha sorry, ik zat al te zoeken op internet en wilde al bijna een ei kapot gooien🤣. Blond... en ik geloof er ook weinig in maar uit proberen is altijd leuk!

3 jaar geleden

De 1e klopte een meisje. Tweede is altijd jongen geweest en sinds ik zwanger ben een meisje.. heel vreemd!

3 jaar geleden

Mijn schoonmama heeft dit enkele jaren geleden al eens gedaan bij mij. Blijkbaar werkt dat voor in de toekomst ook. En ik zou 2 meisjes krijgen 😅

3 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Laat ik het zo zeggen: ik geloof net zoveel in mijn eigen eieren als in all ...
De kans op een jongen of meisje is ook ongeveer 50% kans dus als deze theorie die kans heeft is het dus gewoon een gok 🤣

3 jaar geleden

Ik heb 2 kindjes en bij alle 3 kwam het goed uit meisje,jongen en jongen. Nu 4 weken zwanger en volgens ring en ketting ken ik hem😅 of draad en naald. Zegt een meisje 🥰 maar me schoonmoeder heeft het bij me schoonzus gedaan en zei ook meisje en dat wordt een jongen. Tenzij echo natuurlijk verkeerd heeft🤣

3 jaar geleden

Reactie op jenniffer0808

Oow! Ik vind altijd ondzettend leuk Ring aan touw vebinden, je handpalm str ...
Ik ken hem dat je hem boven je buik stil hangt ketting en ring of naald en draad. Heen en weer is dan een jongen en rondje is meisje.

3 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Ik geloof niet in die theorie. Ik gooi altijd een rauw ei op de grond. Ligg ...
Hahahahahahaha😂 hoe vaak doe je dit?

3 jaar geleden

Reactie op Yvana94

Ik ken hem dat je hem boven je buik stil hangt ketting en ring of naald en ...
Als ik de theorie van het pendelen moet geloven, moet je eerst met de geest vaststellen welke richting welke betekenis heeft. ‘Wat is mijn ja?’ en ‘wat is mijn nee?’, pas daarna kun je communiceren. Dus eerst vragen wat een jongetje/meisje is, daarna vragen welk geslacht je kindje krijgt.

3 jaar geleden

Wat grappig ik ga het ook proberen

3 jaar geleden

Mijn uitslag is geen tweeling; één jongen. Dat, of het is meer dan een tweeling en ze zijn allemaal jongens 🤡