11 Reacties

3 jaar geleden

Wij doen poepluiers altijd nog in een afgesloten luierzakje voordat hij de emmer in gaat. Geen problemen met stank. Wij hebben de We-Too luieremmer

3 jaar geleden

Luiers gewoon gelijk buiten weggooien

3 jaar geleden

Wij gooien ze altijd buiten weg.

3 jaar geleden

Kan ook liggen aan het soort vuilniszakken dat je gebruikt en ook aan de warmte nu natuurlijk.

3 jaar geleden

Wij doen een vuilniszak in de emmer en daar strooien we van die geurparels in voor in de wasmachine. Zo’n bus kost misschien 3€ bij de action en scheelt echt een heleboel nare geurtjes 🤭.

3 jaar geleden

Ik weet niet wat voor een luieremmer je hebt maar bij die van We-Too moet je zorgen dat de open kant van de deksel omhoog staat. Dus zo dat je altijd direct een luier erin kan gooien zeg maar.

3 jaar geleden

Hier ook We Too emmer en geen probleem? Goed dichtvouwen en emmer dichthouden en sneller legen met warm weer. Andere tip is van die wasverzachter geur korrels onderin gooien. (Gebruik ik in mijn stofzuiger zakken)

3 jaar geleden

Wij hebben de diaperchamp one en gebruiken die paars geurende zakken van de action. Geur valt eigenlijk wel mee, tja soms misschien een vlaagje als je er een nieuwe in gooit 🙊 En inderdaad zo'n kleding geur zakje of korrels op de bodem leggen helpt ook goed!

3 jaar geleden

Ik heb de luieremmer om deze reden de deur uit gedaan, ik dacht ineens wat een goor idee eigenlijk, zelfde idee als dat je je eigen wc-papier met poep in een prullenbak laat staan😂 Dus hier ook losse (jajaja biologisch afbreekbare) luierzakjes rechtstreeks de container in.

3 jaar geleden

Ik heb een inlegkruisje aan de binnenkant van de luier emmer geplakt met daarop rituals geurspray. Werkt prima!

3 jaar geleden

Ik gooi koffiebonen op de bodem!