16 Reacties

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, ook sochtend en savonds nog een fles. Fijn momentje samen en wordt altijd nog opgedronken!

2 maanden geleden

Hier ook voor het slapen nog een fles. Hij verheugt zich er idd ook op dus ik vind het voor nu nog niet nodig om ermee te stoppen. Verder krijgt hij overdag gewoon melk in een beker.

2 maanden geleden

Minn dochter drinkt geen melk meer voor het slapen gaan. Gewoon avondeten en rond 19.00 vaak nog een banaan + water. Uit een open beker.

2 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt in de ochtend een papfles want hij eet het niet uit een bakje 馃檲 en voor het slapen gaan nog een fles.

2 maanden geleden

Onze dochter eet niet zo goed en om die reden krijgt ze nog een fles in de avond, soms pap in de ochtend en met regelmaat ook nog 's nachts een flesje. Van die laatste zou ik wel af willen 馃き Maar 's avonds vind ik het een heel fijn moment zo samen. Onze oudste at veel beter op deze leeftijd. Bij haar zijn we er met 1,5 jaar mee gestopt en was geen enkel probleem.

2 maanden geleden

Hier ook 2 flessen en ze gaan er nog met liefde in. Ik laat het ook nog even zo want ze heeft er duidelijk nog behoefte aan.

2 maanden geleden

Hier voor het middagdutje een klein flesje en voor het slapen savonds een grotere. Toevallig hebben we een paar weken terug een poging gedaan om die van de middag weg te laten, maar dat was zoveel drama en tranen. Het is het me niet waard dus we houden het lekker zo! Ze vindt het heerlijk en eet verder niet echt zuivel want een kieskeurige dane..

2 maanden geleden

In de avond geven we hem niet meer. Die liet ze vanzelf opeens staan. Maar in de ochtend krijgt ze hem nog wel. Probeer het zo nu en dan in een normale beker te geven, maar 鈥榮 ochtends wil ze toch echt nog de fles. Komt vanzelf wel denk ik dan.

2 maanden geleden

Hier ook nog ochtend en avond. Maar sinds een paar weken drinkt ze ze bijna niet meer op dus denk dat we langzaam eraf kunnen stappen.

2 maanden geleden

Yup 2 jaar 馃懚 ochtend 90 cc zodat ik zelf even rustig kan opstarten en avond voor slapen gaan 90 cc. Middag 90 cc is er pas sinds een maand af. Oja en ze eet smorgens gewoon pap 45 min na haar flesje 馃お

2 maanden geleden

Reactie op EchteRegenwoud572108

Yup 2 jaar 馃懚 ochtend 90 cc zodat ik zelf even rustig kan opstarten en avon ...
Middag fles begon ze te weigeren dus ze gaf het zelf aan. Ik volg mijn meisje hierin.

2 maanden geleden

Ja, hier wordt nog steeds tussen 5-6u in de nacht om een fles melk gevraagd ongeacht of hij veel/weinig heeft gegeten overdag. Hij weigert zijn fles zelf vast te pakken en drinkt dan ook half slapend. Met 2min lig ik alweer in bed maar vind het nu eigenlijk wel tijd dat hij zelf mag drinken. Dus we zijn sinds een week aan het afbouwen zodat hij over kan naar water馃ゲ

2 maanden geleden

Zeker, hij wil de fles nog heel graag. Dus voor het slapen nog. Hij stopt er vast ooit van zelf wel mee馃槄

2 maanden geleden

Mijn zoon krijgt ook nog steeds een avondfles en heel soms in de middag voor zijn middag slaapje ook. Wat je zegt het is een fijn momentje en hij wordt er rustig van. Denk dat ik het ook ga missen als hij ze niet meer wilt haha. Hij houdt zijn fles zelf vast en drinkt ze ook niet helemaal leeg. Hier gewoon in een dr brown fles met speen

2 maanden geleden

Ja mijn zoontje krijgt gewoon nog warme melk bij het slapen gaan, vind het zelf een fijn momentje met hem maar hij kijkt er zelf ook nog erg naar uit & slaapt er prima op dus waarom niet 馃き

2 maanden geleden

Mijn zoon drinkt slecht (ranja wel goed maar dat kan ook niet altijd). Dus hij krijgt om 08.00 uur een fles koeienmelk, tussen de middag voor het dutje en in de avond. Hij heeft nooit een speen gebruikt dus zijn tanden staan nog mooi recht. Zolang hij een fles melk wil, krijgt hij die