19 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Emmmzzz
Ik zocht er ook naar, maar zag alleen maar schommelstoelen die te laag ware ...
Ja he? Best lastig. Heb je een linkje van de jouwe?
3 jaar geleden
Reactie op manonnetje
Ja he? Best lastig. Heb je een linkje van de jouwe?
3 jaar geleden
Wij zijn voor zo'n IKEA stoel gegaan, de poang heet die geloof ik. Die heb je in schommel en niet schommel variant. Misschien niet de hipste stoelen maar zit we lekker
3 jaar geleden
Wij zijn voor zo'n IKEA stoel gegaan, de poang heet die geloof ik. Die heb ...
Wij vonden de niet schommel variant al voldoende 'schommelen'

3 jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Ik heb een schommelstoel van Jysk, nog steeds blij mee
Wij ook! Uiteindelijk zelfs een tweede besteld. 1 voor op onze kamer en 1 voor op de babykamer
3 jaar geleden
https://jysk.nl/woonkamer/fauteuils/fauteuil-hundested-white?gclid=EAIaIQobChMI2bK41bC6-QIVFoXVCh211gLyEAQYASABEgI6oPD_BwE&gclsrc=aw.ds geen schommelstoel, maar ik heb deze van jysk. Heel fijn stofje (teddy achtig) en hij zit ook erg lekker.
3 jaar geleden
Reactie op Evaa1991
Wij hebben deze ook inderdaad. Hij zit wat harder maar ik vind dat persoonlijk een voordeel (en niets wat een dun kussentje niet op kan lossen als je er toch last van hebt).
3 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Wij ook! Uiteindelijk zelfs een tweede besteld. 1 voor op onze kamer en 1 v ...
Heb je een linkje?😊
3 jaar geleden
Reactie op manonnetje
Heb je een linkje?😊
3 jaar geleden
Ik vraag me altijd af waarom mensen voor een schommelstoel gaan eigenlijk. Lijkt me heel onhandig om daar uit op te staan met een baby op je arm? En is het dan voor 's nachts in de babykamer? Ik ga weer borstvoeding geven (als dat weer lukt natuurlijk), en dan voed ik de kleine gewoon liggend in bed. Hij/zij slaapt toch de eerste tijd bij ons op de kamer. En anders een rugsteun zodat je in je eigen bed half rechtop kan zitten 😊 Als je toch voor een stoel gaat zou ik er zeker een warme fleecedeken in leggen zodat je niet te veel afkoelt. Wel zo comfortabel 😃
3 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Deze heb ik ook ja, zit heerlijk!
3 jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Heb je weleens een schommelstoel geprobeerd? Mijn ervaring is namelijk dat ...
Nee, maar ik vroeg me gewoon af wat de meerwaarde is als je ook gewoon in bed kunt voeden. Dan blijf je lekker warm en comfortabel 😊 Je moet mij 's nachts echt niet uit bed sturen en op een stoel zetten 🤣
3 jaar geleden
Reactie op kaatje176
Nee, maar ik vroeg me gewoon af wat de meerwaarde is als je ook gewoon in b ...
Haha bed is sowieso het beste meubel wat bestaat 😁.
Wij hebben ons kindje direct op zijn eigen kamer gelegd te slapen en tot één jaar voor hij ging slapen gevoed in die stoel.
Lig je lekker warm in bed en moet je er nog uit om je kindje naar andere kamer te brengen, dus vandaar :)
3 jaar geleden
Reactie op kaatje176
Ik vraag me altijd af waarom mensen voor een schommelstoel gaan eigenlijk. ...
In bed vond ik de eerste tijd ook het fijnst, maar toen mijn dochter op haar eigen kamer ging slapen na een halfjaar, bleek een stoel toch handig. Nu ze bijna 2 is gebruiken we de stoel nog steeds voor het lezen van boeken enz.