19 Reacties

3 jaar geleden

Ik zocht er ook naar, maar zag alleen maar schommelstoelen die te laag warenbom je hoofd ook lekker op te kunnen rusten. Ik ben nu voor een relaxstoel gegaan waarbij je languit kan liggen.

3 jaar geleden

Reactie op Emmmzzz

Ik zocht er ook naar, maar zag alleen maar schommelstoelen die te laag ware ...
Ja he? Best lastig. Heb je een linkje van de jouwe?

3 jaar geleden

Reactie op manonnetje

Ja he? Best lastig. Heb je een linkje van de jouwe?

3 jaar geleden

Wij zijn voor zo'n IKEA stoel gegaan, de poang heet die geloof ik. Die heb je in schommel en niet schommel variant. Misschien niet de hipste stoelen maar zit we lekker

3 jaar geleden

Wij zijn voor zo'n IKEA stoel gegaan, de poang heet die geloof ik. Die heb ...
Wij vonden de niet schommel variant al voldoende 'schommelen'

3 jaar geleden

Ik heb een schommelstoel van Jysk, nog steeds blij mee

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Ik heb een schommelstoel van Jysk, nog steeds blij mee
Wij ook! Uiteindelijk zelfs een tweede besteld. 1 voor op onze kamer en 1 voor op de babykamer

3 jaar geleden

https://jysk.nl/woonkamer/fauteuils/fauteuil-hundested-white?gclid=EAIaIQobChMI2bK41bC6-QIVFoXVCh211gLyEAQYASABEgI6oPD_BwE&gclsrc=aw.ds geen schommelstoel, maar ik heb deze van jysk. Heel fijn stofje (teddy achtig) en hij zit ook erg lekker.

3 jaar geleden

Wij hebben een Quax schommelstoel. Ik ben 1.80meter en mijn vriend bijna 2meter. Voor beiden is ie comfortabel

3 jaar geleden

Geen schommelstoel maar de Strandmon van Ikea. Lekker ruim, goede hoogte van de armleuningen, en de hoofdsteun aan de zijkant zijn ook ideaal! Heel blij mee geweest en nu weer voor nr 2

3 jaar geleden

Wij hebben deze ook inderdaad. Hij zit wat harder maar ik vind dat persoonlijk een voordeel (en niets wat een dun kussentje niet op kan lossen als je er toch last van hebt).

3 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Wij ook! Uiteindelijk zelfs een tweede besteld. 1 voor op onze kamer en 1 v ...
Heb je een linkje?😊

3 jaar geleden

Ik vraag me altijd af waarom mensen voor een schommelstoel gaan eigenlijk. Lijkt me heel onhandig om daar uit op te staan met een baby op je arm? En is het dan voor 's nachts in de babykamer? Ik ga weer borstvoeding geven (als dat weer lukt natuurlijk), en dan voed ik de kleine gewoon liggend in bed. Hij/zij slaapt toch de eerste tijd bij ons op de kamer. En anders een rugsteun zodat je in je eigen bed half rechtop kan zitten 😊 Als je toch voor een stoel gaat zou ik er zeker een warme fleecedeken in leggen zodat je niet te veel afkoelt. Wel zo comfortabel 😃

3 jaar geleden

Deze heb ik ook ja, zit heerlijk!

3 jaar geleden

Heb je weleens een schommelstoel geprobeerd? Mijn ervaring is namelijk dat ik heel makkelijk erin en eruit kom met baby op mijn arm.

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Heb je weleens een schommelstoel geprobeerd? Mijn ervaring is namelijk dat ...
Nee, maar ik vroeg me gewoon af wat de meerwaarde is als je ook gewoon in bed kunt voeden. Dan blijf je lekker warm en comfortabel 😊 Je moet mij 's nachts echt niet uit bed sturen en op een stoel zetten 🤣

3 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Nee, maar ik vroeg me gewoon af wat de meerwaarde is als je ook gewoon in b ...
Haha bed is sowieso het beste meubel wat bestaat 😁. Wij hebben ons kindje direct op zijn eigen kamer gelegd te slapen en tot één jaar voor hij ging slapen gevoed in die stoel. Lig je lekker warm in bed en moet je er nog uit om je kindje naar andere kamer te brengen, dus vandaar :)

3 jaar geleden

Reactie op kaatje176

Ik vraag me altijd af waarom mensen voor een schommelstoel gaan eigenlijk. ...
In bed vond ik de eerste tijd ook het fijnst, maar toen mijn dochter op haar eigen kamer ging slapen na een halfjaar, bleek een stoel toch handig. Nu ze bijna 2 is gebruiken we de stoel nog steeds voor het lezen van boeken enz.