11 Reacties

8 maanden geleden

Bij ons werkt de dentinox heel goed, hebben eerst ook de VSM gel geprobeerd maar die had helaas weinig tot geen effect hier.

8 maanden geleden

Hier hielp vloeibare nurofen

8 maanden geleden

Hier werkt de combi van dentinox en paracetamol. En verder vooral veel knuffelen als ze t nodig heeft. Die kiezen zijn groot joh, snap dat dat pijn doet.

8 maanden geleden

Voor onze dame werkt een roller met essentiële oliën erg goed! Ze ‘vraagt’ er inmiddels ook om als ze last heeft

8 maanden geleden

Reactie op Hermien86

Voor onze dame werkt een roller met essentiële oliën erg goed! Ze ‘vraagt’ ...
Ohh mag dat? Ik dacht dat dat gevaarlijk was voor kindjes, welke gebruik je als ik vragen mag?

8 maanden geleden

Ik vind hier in België nergens Dentinox. Iemand een aanrader?

8 maanden geleden

Reactie op Natacha21

Wellicht kun je het online bestellen? Ken er geen alternatief voor...

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ohh mag dat? Ik dacht dat dat gevaarlijk was voor kindjes, welke gebruik je ...
Ik gebruik die van Young Living. In de juiste verhouding en aangevuld met draagolie kan je veel oliën gebruiken. Voor doorkomende tandjes gebruik ik Copaiba en lavendel

7 maanden geleden

Reactie op Natacha21

Gengigel!

7 maanden geleden

Ik gebruik tandjes olie van kleine oermensjes (als ik het goed heb) en een barnsteen armbandje om haar enkeltje geen idee of het echt helpt. Als ik merk dat ze echt veel pijn heeft geef ik een zetpil, maar heb het idee dat ik nooit zo heel veel merk. Hoe is het met de spruw overigens?

7 maanden geleden

Reactie op AV1983

Bij ons werkt de dentinox heel goed, hebben eerst ook de VSM gel geprobeerd ...
Dentinox is echt ZA-LIG! Wij zijn van België en rijden speciaal hiervoor naar Nederland (of bestellen bij een Nederlandse website)