12 Reacties

3 jaar geleden

Bedankt!!! ♥️

3 jaar geleden

Ik heb wel een tip hiervoor. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een nieuwe email aangemaakt. Speciaal voor deze dozen. Je krijgt namelijk behoorlijk veel reclame mailtjes hiervan. Nu heb ik ergens een email vol met spam, maar die mail komt dus niet op mijn echte mailadres 🙈🙈

3 jaar geleden

Goed om te weten: je betaalt de dozen met je gegevens (in plaats van met geld). De bedrijven verkopen je gegevens (zo verdienen ze toch geld) vervolgens door aan allerhande andere bedrijven die je de komende jaren gaan lastig vallen met allerlei soorten reclame, op zowel je emailadres, postadres als 06-nummer.

3 jaar geleden

Reactie op wehoo

Goed om te weten: je betaalt de dozen met je gegevens (in plaats van met ge ...
Inderdaad, en voornamelijk met de gegevens over je ongeboren kind (hierom heb je na de zwangerschap ook nog de kans bij sommige dozen op bijv een babydoos of een mutsje met de naam van de baby aan te vragen). Denk er dus goed overna of de dozen het verkopen van de gegevens van je kindje aan meerdere bedrijven waard is.

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Goeie tip🥰

3 jaar geleden

Is dit enkel voor nederlanders?

3 jaar geleden

Reactie op Ashila

Ik heb wel een tip hiervoor. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een nieuwe ...
Dat is inderdaad een goede tip! Dankjewel😊

3 jaar geleden

Reactie op Yasmien Heymans

Is dit enkel voor nederlanders?
Bedoel je of ze dit ook in andere landen hebben? Want iedereen die in Nederland woont kan dit gewoon bestellen lijkt mij. Voor België etc durf ik het niet te zeggen, maar daar hebben ze dit vast ook wel.

3 jaar geleden

Reactie op Mango22

Bedoel je of ze dit ook in andere landen hebben? Want iedereen die in Neder ...

3 jaar geleden

Dankjewel!!

3 jaar geleden

Die je bij de blokker moet halen zit niks bijzonders in mijn dochter is nu 9 maanden . Ze zeggen dat je je nummer moet geven om de baby box te krijgen niet doen! . Ze valken je echt lastig