6 Reacties

2 maanden geleden

Ja, lastig he. Het wordt nu wel al wat kouder, dus dan kan je het mogelijk wat beter verbergen met wijde kleding? Ik heb het na de 13-wekenecho wel meteen gedeeld.

2 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Ja, lastig he. Het wordt nu wel al wat kouder, dus dan kan je het mogelijk ...
Ja dat ga ik proberen! Ben ook weer misselijk en kan bijna geen kleding verdragen. Dus net vandaag bij de h&m maar wat wijde of zacht gebreide jurken besteld. Vind alles te strak ook aan mijn lijf. Niks aan. Blij als deze misselijkheidsshow over paar weken over is!

2 maanden geleden

Ik groeide sneller bij de tweede maar niet zo snel eigenlijk. Vanaf 13 weken paste ik niet meer echt lekker in mijn uniform

2 maanden geleden

Ik vertelde het na de eerste echo van 7 weken. Ik werk met eten en ik kon al heel snel bepaalde geuren niet meer hebben. Als ik het dan op mijn werk vertel kan ik het beter gelijk aan iedereen vertellen. Alleen aan mijn oma vond ik het lastig omdat er euthanasie gepland stond en zij de geboorte van mijn kindje niet meer mee zou maken

2 maanden geleden

Ik heb het meteen na de eerste echo aan mijn leidinggevende verteld, want het was voor hen wel echt belangrijk dat ze op tijd een vervanger voor me konden vinden. Ik was ook uitgerekend middenin een gigantisch project, dus ik vond van mezelf dat ik daar echt wel zsm open kaart moest spelen. Achteraf ook wel fijn, want ik had extreme misselijkheid en mijn buik was echt opgeblazen als een ballon. Volgens mij zat ik met 10 weken alweer in mijn zwangerschapskleding. Volgens mij heb ik het rond die tijd ook aan meer collega's verteld.

één maand geleden

Had eigenlijk niet heel erg groei, kon normale kleding dan ook lang aan. Wel wat wijdere blousjes of truitjes om t meer te verbergen. Droeg meer oversized / one size kleding en heb het echt pas laat vertelt. (Later dan bij de eerste). Maar puur door hoe dat liep mbt echo’s etc en we eerst zeker wilde weten dat alles goed zat.