5 Reacties
7 maanden geleden
Ja vanaf het begin. Kan ff wennen zijn voor ze maar denk dat je er goed aan doet om 1 hekje weg te halen. Zo leren ze zelfstandigheid en daar door ook zelfverzekerder worden.
7 maanden geleden
Onze dame heeft vanaf een maand of 10 een vloedbed, met aan de voorkant half open en half een laag hekje. In het begin idd er een paar keer uitgerold (we hadden er een speelmatrasje voor liggen), maar ze leerde heel snel hoe het werkte. Kamer babyproof maken was even een dingetje, maar ze kan lekker zelf haar gang gaan als ze wakker wordt en heeft ons zelden nodig s nachts. Ook s ochtends als ze vroeg wakker is gaat ze lekker spelen tot wij haar komen halen, heerlijk.
Wij hebben er toen deels ook voor gekozen omdat ik zwanger was van onze tweede en ik opkeek tegen het ledikant met een dikke buik. Ik denk dat een vloerbedje wel bij je kind moet passen, de een slaapt er echt beter in dan de ander, maar voor ons werkte het super.
7 maanden geleden
Reactie op jolanda-
Thanks voor jullie reacties. Hij heeft er nu 2 keer snachts ingeslapen. Ove ...
Dat klinkt goed. Ik ben er ook over aan het nadenken om over te stappen. Wat heeft hij aan ‘s nachts? Onze zoon heeft een slaapzak aan en vraag me af of hij dan ook terug in bed kan klimmen.
7 maanden geleden
Reactie op Monique1234
Dat klinkt goed. Ik ben er ook over aan het nadenken om over te stappen. Wa ...
Onze zoon heeft of een pyjama met dunne slaapzak aan of het dikke gedeelte van de puckababy. Hier kan hij zich makkelijk in bewegen. We hebben ook een dekentje in bed maar hier kruipt hij eigenlijk altijd onder vandaan 😅