16 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben al jaloers op dit haar! Ons meisje heeft echt nog steeds bijna niets..🤭

2 jaar geleden

Reactie op xEs

Ik ben al jaloers op dit haar! Ons meisje heeft echt nog steeds bijna niets ...
Ahhh dat gaat uit het niks ineens beginnen met groeien, ons dochtertje had ook een heeeele lange tijd kort haar en is pas sinds groeien sinds 10/11 maanden ongeveer. Nu wel klein bosje met krullen maar alleen aan de voorkant/bovenkant nog steeds kort 🫣 Ons dochtertje heeft hetzelfde teddy stoeltje trouwens hihi

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook weinig haar. Ik kan ook niet wachten tot ze wat langer haren heeft Super schattig btw 😍

2 jaar geleden

Reactie op xEs

Ik ben al jaloers op dit haar! Ons meisje heeft echt nog steeds bijna niets ...
Herkenbaar, hier is t misschien een heel klein stukje langer. Maar nog lang niet zo dat er iets in het haar kan helaas 🙈 even geduld hebben gok ik!

2 jaar geleden

Links mijn oudste, rechts de jongste. Wat een verschil he 😂

2 jaar geleden

Onze dochter heeft een strook aan de achterkant van haar hoofd wat iets korter is dan de rest. Toen ze nog heel klein was, vond ze het fantastisch om telkens heen en weer te gaan met haar hoofd. Haar hoofd kon ze nog niet goed zelf rechtop houden, dus dit gebeurde met name als ze in de box of in haar bedje lag. Resultaat: een schuurplek 🙈 Toen was het geen gezicht, nu zie je het gelukkig minder nu het haar wat langer wordt

2 jaar geleden

Aan de voorkant groeit steeds haar bij als de schedel groter word. Anders zou je kind een erge teruggetrokken haargrens krijgen (oude mannen kapsel) daarom zijn de haartjes vooraan vaak korter, want deze zijn later ontstaan. En zo gaat het door totdat de schedel uitgegroeid is, dus altijd een klein rijtje korte haartjes vooraan.

2 jaar geleden

Ik krijg bij mijn oudste van 3 de haren op haar voorhoofd nog steeds niet in een staartje.. ik heb sowieso al 2 jaar opmerkingen aan moeten horen als; Wat een stoere bink is dat! En dan had ze een roze shirt met roze en stiksels op haar broek🤣 Ach ja, boeiend!😋 Je kunt je dochter in ieder geval al elastiekjes in krijgen 😉

2 jaar geleden

Reactie op Detje84

Aan de voorkant groeit steeds haar bij als de schedel groter word. Anders z ...
Dat verklaart waarom ons zoontje zoveel haar heeft, hij heeft een mega hoofd 🤣 p99,5 op de who schaal

2 jaar geleden

Hier onze kleine meid ook niet veel maar als je van dicht bij kijkt met veel licht heeft ze heeeeel lang haar

2 jaar geleden

Reactie op RobinDylan

Hier onze kleine meid ook niet veel maar als je van dicht bij kijkt met vee ...
Op plekken 😂😂😂

2 jaar geleden

Hier juist andersom, het haar aan de voorkant is mega lang. Al bijna tot over haar neus (laten het groeien). Achterkant heeft ze lange krullen en de zijkant is juist wat korter. Denk maar zo: veel kindjes zijn gewoon nog kaal met deze leeftijd dus alles wat er zit is al leuk haha

2 jaar geleden

Reactie op RobinDylan

Op plekken 😂😂😂
Wij hebben het juist toen het zo was bij onze beide meiden geschoren. Daarna begon het echt netjes en hard te groeien. En vrijwel op 1 lengte. Manlief kwam met het idee, ik sputterde tegen, maar blij dat we het gedaan hebben. Maakte zo’n verschil.

2 jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Links mijn oudste, rechts de jongste. Wat een verschil he 😂
Zeker een verschil, maar wel twee hele lieve knappe koppies. Doen jullie van de jongste haren knippen? Ik zit juist met dat de voorkant bij onze dochter echt over haar neus komt als los laten. Dus dat is echt vervelend voor haar af en toe. Gelukkig kan het vast maar vind altijd vast ook niet geweldig gezien dan mogelijk haarbreuk kan ontstaan door de elastiekjes altijd maar op ongeveer zelfde hoogte.

2 jaar geleden

@joyinaya ik vind het juist heel schattig staan zo’n pony lookje. Zeker aangezien je toch staartjes kan maken of een leuke haarband. Zou t tijd geven bij onze dochter ging het ook opeens heel hard en nu heb ik echt zoiets van ik moet het vast doen anders zit het in de weg. Zie foto als we niks doen (haren zitten zelfs nog onder t hartje). Zo hebben we allemaal iets denk wat t “lastig” maakt bij die kleintjes.

2 jaar geleden

Mijn meiske is nog zowat kaal!! Whahaha .. Ik ben jaloers! Wil vlechtjes maken 🤣🤣