Dames ik heb nu sinds kort ( 4 maanden na bevalling ) vreselijk veel haaruitval?
Ik lees nu dat dat normaal is, ik wil nou vitamines van yummy gums mommy proberen. Iemand hier ervaring mee?
ik ben yummy gums HAIR al 2weken aan het slikken maar echt ik zie helaas geen verschil het blijft erg 馃様 dus ik hoop iemand anders die wel goede ervaring heeft met iets
Even volhouden! Bij mij was het ook zo erg dat ik completen inhammen kreeg en kale plekken, maar dit is alweer na een maand het verschil 馃檹馃徏 Je moet er echt even doorheen qua hormonen etc.
Ja helaas hetzelfde, ervaring wel van de eerste zwangerschap. Het komt terug! Dan heb je alleen wel van die lelijke sprieten die overal uitsteken als ze weer wat langer worden. Je ziet nu ook precies tot hoe ver mijn nieuwe haren na de eerste zwangerschap gegroeid zijn.馃お
Ik heb ook yummy hair en mijn haar uitval wordt wel wat minder maar of het komt omdat ik over de piek heen ben of door de gummys weet ik niet ik heb wel als je wil zijn code tell a friend en krijg van 25% als je het wil proberen?