29 Reacties

2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde, echt zo vervelend, ik ben nog niks tegen gekomen wat helpt..
Kam het wel minder vaak🤷🏽♀️

2 jaar geleden
Ik heb ook heel veel last van haaruitval. Heb hier ook haarpijn bij, hebben jullie daar ook last van?
Helaas nog niks gevonden wat helpt, volgens de kapper hoort het er helaas bij..

2 jaar geleden
Ik heb ook heel veel last van haaruitval. Heb hier ook haarpijn bij, hebben ...
Precies dit ook. Wat is het toch afschuwelijk 😪 Ik ben tien jaar geleden ook al veel van mijn haren verloren na diverse operaties en narcose, nooit meer helemaal goedgekomen maar met extensions en Toppik vezels kon ik het nog wat verbloemen. Nu ben ik een haarstukje aan het regelen bij de kapper omdat ik vooral bovenop en in het aangezicht veel kale plekken krijg..
Dat Toppik is trouwens wel een tip! Daarmee kun je het echt verbloemen. Wel wat prijzig misschien als je het niet gewend bent maar je doet heel lang met een busje.
Geen tip voor de haarpijn. Ik heb ook last van hele erge jeuk 😅

2 jaar geleden
Ja hier ook! Begon met nog geen 3 maanden en borstelen en haren wassen is bizar hoeveel er uitkomt maar ook door de dag door hele plukken. Kapster geeft aan dat er weinig aan te doen is. Ik ben wel begonnen met yummy gums hair. Of het gaat helpen geen idee maar dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er iets aan probeer te doen🙈

2 jaar geleden
Ja echt verschrikkelijk 🥲 moet ook regelmatig haren uit m’n zoontje z’n handen halen. Ik slik er sinds 3 weken biotine voor maar merk nog niet echt verschil.

2 jaar geleden
Is normaal hoor, dat je dat zo'n 4 maanden na de bevalling krijgt. Ik heb er ook last van. Tijdens het haren wassen komen er best veel haren uit. Ik weet niet of je er iets aan kunt/moet willen doen. Ik denk dat je hormonen weer op regel moeten komen. Ik laat het in ieder geval maar gewoon gebeuren, komt vanzelf weer goed 😊

2 jaar geleden
Ah fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, natuurlijk minder leuk voor ons allemaal dat we het ervaren en sommige zelfs kale plekken pff hopelijk komt het snel goed! Ik heb een tip gehad van een vriendin, zij spreekt hier heel positief over want zij heeft erg haaruitval gehad na verschillende medicatie. Dit moet helpen dus misschien ook wat voor jullie? Ik ga het in ieder geval proberen.
https://pureyasmine.com/product/pure-hair-oil-lotion-set/

2 jaar geleden
Reactie op manonnetje
Ja hier ook! Begon met nog geen 3 maanden en borstelen en haren wassen is b ...
Klopt! De yummy gums hielpen bij mij voor me zwangerschap. Moet wel zeggen dat ik er acne van kreeg.. en ik begrijp je zeker ik verlied ook zo veel haar.. er ligt vaak meer haar in de stofzuiger van mij dan wat me hond heb haha

2 jaar geleden
Ik heb er ook extreem veel last van! Afgelopen weekend heb ik de doucheput schoongemaakt en ben echt geschrokken van hoeveel haar er in zat naast al het haar dat elke dag uitviel tijdens het kammen van mijn haar.. 😵
Ik ben nu begonnen met rozemarijnwater inmasseren, maar of het helpt weet ik nog niet.