23 Reacties

VRIEND

één maand geleden

Leuk 😍 Ik volg!

één maand geleden

Kleine stukje in gevlochten en dan eindigen met een staart

één maand geleden

Meestal doe ik 1 zijkant invlechten en dan een staartje.

één maand geleden

Reactie op Sas31

Kleine stukje in gevlochten en dan eindigen met een staart
Wauw! Hoe houd je het zo strak? Hier piept er echt van alles uit als ik het invlecht(wat ook nog een skill is die ik moet gaan ontwikkelen haha)

één maand geleden

Leuk wat jullie doen maar hier blijft ze niet eens zitten om 1 simpele staart te maken…. Hoop dat dit verandert en ik ook kan proberen..

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Khx

Leuk wat jullie doen maar hier blijft ze niet eens zitten om 1 simpele staa ...
Hier doe ik haar haren altijd tijdens het ontbijt. Zit ze lekker in de kinderstoel dr broodje te eten en doe ik haar haren. 😁

één maand geleden

Dit is t meestal hier. Het enige dat goed blijft zitten.

één maand geleden

Reactie op Khx

Leuk wat jullie doen maar hier blijft ze niet eens zitten om 1 simpele staa ...
Blijven proberen! Ik heb echt van kleins af aan elke dag een staartje gemaakt dus ze is het gewend. Maar ook hier alleen met eten en de tv aan hoor 😅

één maand geleden

Meestal gewoon 3 staartjes. Zo blijven de meeste haartjes liggen. Een hoge ponystaart lukt ook, maar dan moet ik paar keer per dag opnieuw vastmaken. Soms 2 knotjes en een staartje , soms 2 vlechtjes en een staartje.

één maand geleden

Reactie op Lisaabc

Hier doe ik haar haren altijd tijdens het ontbijt. Zit ze lekker in de kind ...
Jaa zo doe ik het ook maar ze draait met haar hoofd en neee roepen dus ik kan net een staartje maken. Soms scheef.. maar de haren indelen in mooie stukken dat zal niet direct lukken 😹

één maand geleden

Reactie op Stempel

Blijven proberen! Ik heb echt van kleins af aan elke dag een staartje gemaa ...
Ja hier ook sinds 8 maanden een staartje en dan 2 staartjes kunnen doen maar sinds ze zo sterke eigen wil heeft … is het zo erg dat ze met haar hoofd schud en ik er moeilijk iets moois kan van maken.. een staartje lukt nog net 😹

één maand geleden

Hier was het eerst heel veel drama! Ik moet zeggen het gaat steeds beter. Dit is mijn favoriet. Nog een handig hulpmiddel is zo een haakje waarmee je de elastiekjes makkelijk door kunt snijden. Echt een uitkomst.

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Nieneke1995

Hier was het eerst heel veel drama! Ik moet zeggen het gaat steeds beter. D ...
Wat voor haakje bedoel je precies? 🤭

één maand geleden

Reactie op Lisaabc

Wat voor haakje bedoel je precies? 🤭
Oeh day hoor ik ook graag!

één maand geleden

Ja dat is super handig! Voor de meiden die het zich afvroegen. Het is deze tool: https://www.amazon.nl/elastische-verwijderaars-haarbandverwijderaar-haarbandschaar-haartypes/dp/B0C23LRMMS/ref=asc_df_B0C23LRMMS/

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Stempel

Ja dat is super handig! Voor de meiden die het zich afvroegen. Het is deze ...
Thanks, besteld 😁

één maand geleden

Hier vaak twee vlechtjes

25 dagen geleden

Als jullie zulke mooie hairdo maken, maken jullie het dan nat of gewoon droog? Het haar van mijn kleintje is nog zo dun dat het lastig is veel meer te maken dan een staartje

24 dagen geleden

Reactie op manonnetje

Als jullie zulke mooie hairdo maken, maken jullie het dan nat of gewoon dro ...
Hier maak ik het zeker nat met een plantenspuit en gebruik ik soms ook een waxstick om haar haar wat stugger te maken

24 dagen geleden

Reactie op manonnetje

Als jullie zulke mooie hairdo maken, maken jullie het dan nat of gewoon dro ...
Je hebt van de action speciale spray voor de haren. Ik gebruik een kam met een punt (ook action). Ik meng vaak de spray met water en haar olie. Bij de opvang gebruiken ze het om model te houden gewoon een grote pot goedkope gel op waterbasis. Mijn dochter heeft ook dun haar, maar op deze manier kan ik er van alles mee!