Ik heb inspiratie nodig! M’n dochter laat het gelukkig best toe om haar haar te doen dus ben aan het experimenteren. Hebben jullie foto’s van hairdo’s met elastiekjes, vlechtjes etc?
En tips voor fijne producten wat het leven makkelijker maakt 😝 en ook zodat de spriethaartjes blijven zitten?
Meestal gewoon 3 staartjes. Zo blijven de meeste haartjes liggen. Een hoge ponystaart lukt ook, maar dan moet ik paar keer per dag opnieuw vastmaken.
Soms 2 knotjes en een staartje , soms 2 vlechtjes en een staartje.
Hier doe ik haar haren altijd tijdens het ontbijt. Zit ze lekker in de kind ...
Jaa zo doe ik het ook maar ze draait met haar hoofd en neee roepen dus ik kan net een staartje maken. Soms scheef.. maar de haren indelen in mooie stukken dat zal niet direct lukken 😹
Blijven proberen! Ik heb echt van kleins af aan elke dag een staartje gemaa ...
Ja hier ook sinds 8 maanden een staartje en dan 2 staartjes kunnen doen maar sinds ze zo sterke eigen wil heeft … is het zo erg dat ze met haar hoofd schud en ik er moeilijk iets moois kan van maken.. een staartje lukt nog net 😹
Hier was het eerst heel veel drama! Ik moet zeggen het gaat steeds beter. Dit is mijn favoriet. Nog een handig hulpmiddel is zo een haakje waarmee je de elastiekjes makkelijk door kunt snijden. Echt een uitkomst.
Ja dat is super handig! Voor de meiden die het zich afvroegen. Het is deze tool: https://www.amazon.nl/elastische-verwijderaars-haarbandverwijderaar-haarbandschaar-haartypes/dp/B0C23LRMMS/ref=asc_df_B0C23LRMMS/
Als jullie zulke mooie hairdo maken, maken jullie het dan nat of gewoon droog? Het haar van mijn kleintje is nog zo dun dat het lastig is veel meer te maken dan een staartje
Als jullie zulke mooie hairdo maken, maken jullie het dan nat of gewoon dro ...
Je hebt van de action speciale spray voor de haren. Ik gebruik een kam met een punt (ook action). Ik meng vaak de spray met water en haar olie. Bij de opvang gebruiken ze het om model te houden gewoon een grote pot goedkope gel op waterbasis. Mijn dochter heeft ook dun haar, maar op deze manier kan ik er van alles mee!