6 Reacties
vorige week
Lieve mama, het feit dat je zo over je dochter nadenkt, laat alleen maar zien hoe onwijs veel je van haar houd. Ik heb zelf bv gegeven en ik weet hoeveel het betekend. Goed dat je dit van je af schrijft. ❤️
Geef jezelf niet de schuld dat het bij haar niet gelukt is. Je was net een nieuwe mama, er komt onwijs veel op je af. Nu met je zoontje is de hele baby fase niet meer nieuw en is er ruimte om verder te kijken dan bij de eerste. Alles is minder overweldigend. Dat je bij je eerste minder helder kon nadenken is niets meer dan normaal...
Dikke knuffel voor jou, en je kindjes. ❤️
vorige week
Nou wat super knap dat je het bij je zoontje gewoon weer geprobeerd hebt en dat het gelukt is! Zo vaak hoor je dat omdat het bij de eerste niet gelukt is, het bij de tweede niet eens geprobeerd wordt. Vind echt dat je super trots op jezelf mag zijn dat je het gewoon weer geprobeerd hebt en dat het nu goed gaat. Hou je daar aan vast! Het is logisch dat je er van baalt, maar je mag het jezelf echt niet kwalijk nemen. Nergens voor nodig om zo streng tegen jezelf te zijn.
Beetje gek misschien, maar kan je niet af en toe wat afkolven voor je dochter, of er pannenkoeken van maken of door een smoothie ofzo? 🙈
vorige week
Bij je eerste kind is alles nog trial and error. Je hebt een baby, maar moet ook nog uitvinden hoe je moeder moet zijn. Je deed alles met de beste intenties en je kinderen komen allebei echt geen liefde tekort.
Je hebt ze gevoed en hoe dat gebeurde maakt eigenlijk niet uit.
Ik heb zelf bij kind 1 met pijn en moeite 3 maanden borstvoeding gegeven en bij kind 2 heb ik 19 maanden borstvoeding gegeven. Ik had t graag bij kind 1 anders gezien, maar het is achteraf altijd makkelijk praten. Ik heb met allebei de kinderen een hele hechte band. De bijzondere borstvoedingsperiode die ik dan vooral met kind 2 heb gehad, pakt niemand mij meer af. Bij kind 1 heb ik echter net zo veel liefde in de verzorging gestoken, toen had ik overigens nog onverdeelde aandacht. Probeer te onthouden dat liefde, aandacht en veiligheid hetgeen is dat telt.
vorige week
Reactie op Yoleye
Lieve mama, het feit dat je zo over je dochter nadenkt, laat alleen maar zi ...
Dankjewel zo lief! Ik waardeer dit enorm. Dikke knuffel terug ❤️
vorige week
Reactie op AJJ•
Nou wat super knap dat je het bij je zoontje gewoon weer geprobeerd hebt en ...
Dankjewelll! Zo lief ❤️ Nee helemaal niet gek! Ik geef haar dagelijks een glaasje hahaha! Wanneer ze ziek is krijgt ze het 2/3 keer op een dag 😂
vorige week
Reactie op Fem_x
Bij je eerste kind is alles nog trial and error. Je hebt een baby, maar moe ...
Dankjewel! Bij mijn dochter was het ook echt heel heftig. Mijn tepels waren op een gegeven moment helemaal kapot, omdat ik maar door en door bleef gaan. Bedankt voor je lieve woorden, ik waardeer het enorm❤️