12 Reacties

2 jaar geleden

Hoi Debora, hier nog een zwangere mama met een verzakking. Helaas door een zware bevalling, 2 uur persen, er een blaas en endeldarm verzakking aan over gehouden. Gynaecoloog zei destijds dat nog een zwangerschap geen kwaad kan, maar ben toch bang voor de komende maanden en bevalling. Gelukkig duurt dit nog even. Heb jij meer klachten dan normaal? Ik ben momenteel 7wkn.

2 jaar geleden

Meer mensen met een verzakking die nu zwanger zijn? Ik had er de eerste weken weinig last van. Nu ik 16 weken ben begin ik helaas in de avonden last te krijgen van een zware buik en bal gevoel. Best wel bang voor de weken due nog komen gaan..

2 jaar geleden

Reactie op 2e Kindje

Meer mensen met een verzakking die nu zwanger zijn? Ik had er de eerste wek ...
Hi ! Ik zie dat ik helemaal niet meer heb gereageerd ! Hoe gaat t nu met je ? Bij mij is de pijn bijna niet meer te doen nu 34 weken 😣 kreeg tramadol en word waarschijnlijk eerder ingeleid

2 jaar geleden

Reactie op Debora-85

Hi ! Ik zie dat ik helemaal niet meer heb gereageerd ! Hoe gaat t nu met je ...
Geeft niet hoor! 😊 Wat heftig, zoveel pijn! Pijn in je rug of gewoon bekkenbodem pijn? Met hoeveel weken word je ingeleid? Ik ben nu bijna 33 weken en merk al heel lang dat het onderin m'n buik erg zwaar en pijnlijk is. Nu ook echt een bal gevoel en kan steeds minder lopen. Loop met m'n bellen continu aangespannen om zo voor m'n gevoel alles binnen te houden. Echter is dit weer super vermoeiend waardoor m'n rug het ook steeds minder trekt. Heb ook best een kleine angst voor de bevalling. Hoe zal het erna zijn.. Nog heeeel even, we zijn er bijna!!

2 jaar geleden

Ik volg even

2 jaar geleden

Ik ben 32 weken en ook een voorwand verzakking. Zwangerschap 3 maar eerste keer.. hier zei gyn (ben medisch door andere zaken) dat bevalling juist sneller en soepeler zou gaan, omdat alles al week is 🤣... hou me daar even aan vast haha

2 jaar geleden

Reactie op SLvE

Ik ben 32 weken en ook een voorwand verzakking. Zwangerschap 3 maar eerste ...
Dat zou fijn zijn 😅! Bij mij gaf de gynaecoloog destijds ook aan dat bevallen met verzakking niet moeilijker is. Hoofdje is harder dan de verzakking 🙈. We gaan zien wat de schade achteraf dit keer gaat zijn.

2 jaar geleden

Ik ben inmiddels bevallen met 39 weken ingeleid en heb een fantastische bevalling gehad het is me 1000 procent meegevallen ! Misschien heeft het jullie nog hoop 💪🏻😘

2 jaar geleden

Reactie op Debora-85

Ik ben inmiddels bevallen met 39 weken ingeleid en heb een fantastische bev ...
Ik ook, van een zoon van 4240 gram 🙈. Op het moment van de bevalling geen last gehad van de verzakking. Ook de verloskundige heeft niets geks gezien tijdens persen. Benieuwd hoe het zich hersteld ☺️

2 jaar geleden

Reactie op SLvE

Ik ben 32 weken en ook een voorwand verzakking. Zwangerschap 3 maar eerste ...
Had idee een mega snelle en makkelijke bevalling haha

2 jaar geleden

Reactie op 2e Kindje

Ik ook, van een zoon van 4240 gram 🙈. Op het moment van de bevalling geen ...
Ja ik ben ook heel benieuwd.. heb wel t idee dat ik wat voel af en toe maar moet eind van de maand naar de gynaecoloog ..

6 maanden geleden

Hee ik ben heel benieuwd hoe de dames hier zich nu voelen? Ik heb een verzakking en heb angst om weer zwanger te worden, terwijl we wel heel graag een tweede willen. Het zou me erg helpen om te horen hoe jullie herstel na de bevalling is gegaan ❤️