17 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op BBS2020
Mijn zoontje durfde ook niet te bewegen. Het zal wel normaal zijn.
Ik schrik er een beetje van omdat ze de vorige keren amper pijn heeft gehad en heeft gehuild. Nu is het een en al huilen, niet durven lopen en heel veel pijn.
2 jaar geleden
Hier ook met de 11 maanden. Heeft 2 dagen echt mega last gehad en gehuild. Wilde niet lopen, kruipen etc.
Zelfs een zetpil ging niet, omdat t allemaal zo stijf was. Maar na 2 dagen ook weer helemaal over.
Ze willen vooral lekker knuffelen en niet te veel bewegen.
Succes🙂
2 jaar geleden
Hier begon t precies 3 uur na de prik trouwens, de volgende dag ook nog. Ochtend daarna was t over
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft vorige week ook de 11 maanden prik gehad en is heel het weekend ziek geweest. Had normaal ook nooit last ervan. Maar heeft denk ik ook de 40 graden aangetikt, mochten niet aan zijn beentjes komen en wilde niet eten en dat is zeker niks voor hem. Ik houd mijn hart vast voor de 14 maanden prik...
2 jaar geleden
Reactie op L1310
Na de 11 maanden prik had mijn zoontje dit niet, maar hij heeft gistermidda ...
Ahh heel veel beterschap 🥺 Hoe gaat het nu met hem??
2 jaar geleden
Reactie op Selina1502
Mijn zoontje heeft vorige week ook de 11 maanden prik gehad en is heel het ...
Mijn dochter wilde ook alleen maar op mn schoot slapen en niet in bed (is echt niets voor haar). Was echt heel zielig 😭 Ik kijk er ook heel erg tegenop…..
2 jaar geleden
Reactie op L1310
Pfoe nou, na ruim 48 uur 39 graden koorts te hebben gehad zit ie nu op 37.8 ...
Ah schatje toch🥺 Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter. Nogmaals heel veel beterschap ❤️
2 jaar geleden
Ja mijn dochter wilde helemaal niet bewegen. Der benen deden zoveel pijn. Volgende dag was het wel weer over alhoewel der beentjes nog wel gevoelig waren.. het komt goed!
2 jaar geleden
Reactie op L1310
Na de 11 maanden prik had mijn zoontje dit niet, maar hij heeft gistermidda ...
Mocht ik iemand angst aan gepraat hebben: hij bleek óók een heftige tonsillitis te hebben. Dat is dus echt een slechte combinatie kan ik nu uit ervaring zeggen. Maar hopelijk reageren jullie kindjes op de BMR straks dus beter...