26 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben benieuwd of jullie al wat verder zijn in het proces? Ik raak er ook maar niet over uit.. mijn man is ook niet perse voor een tweede en we zitten nu soms in zo’n intense fase (heeeel veel strijd, thuis bij het minste of geringste huilen en kopstoten) dat ik denk, pfoe…gelukkig maar 1 😪 Kom er maar niet uit, precies dezelfde twijfels als die je op schrijft.

5 maanden geleden

Reactie op CHMB

Ik ben benieuwd of jullie al wat verder zijn in het proces? Ik raak er ook ...
Wij zijn er uitgeraakt jaaa 🙂

5 maanden geleden

Reactie op TRLB

Wij zijn er uitgeraakt jaaa 🙂
En...?

5 maanden geleden

Reactie op Zjanies

En...?
Zodra onze zoon twee is dan gaan we er voor

5 maanden geleden

Poeh dat is persoonlijk, maar als ik bij mij zelf en als gezin kijk nog even niet ik hou mega veel van me dochtertje en echt zou niet zonder kunnen maar ze heeft een mega temperament dus vind dit al een behoorlijke uitdaging 😁🤭🥰

5 maanden geleden

Heel persoonlijk! Ik vind het jammer dat er ook een verwachting is dat je maar een 2e wil kan krijgen. Wij zijn nu al heel compleet met ons zoontje die in september 2 wordt. Daarnaast kan je zoontje het wel leuk vinden maar moet je er als ouders zelf ook weer klaar voor zijn en ik weet niet of ik dat ooit weer wordt/kan.. zware zwangerschap en ook hele pittige bevalling. Moeilijke slaper etc het is nu allemaal wel veel makkelijker en je wereld wordt weer zoveel groter. Tsja het is persoonlijk niets is goed of fout🧡