18 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb op aanraden van de kinderarts van Louis Witmer 'wind en weer' gaan halen. Twee keer erop gesmeerd en echt al beter!
3 jaar geleden
Sinds ik zelf klein ben, gebruiken wij baby crème van sebamed: lekker vet maar trekt goed in. Ideaal voor gevoelige huid (eczeem zit bij ons in de familie). Ook voor mijn kleine gebruik ik het nu! https://www.bol.com/nl/nl/p/sebamed-baby-cream-extra-soft-200ml/9300000015001144/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-142087318207-S-1681511599341-9300000015001144&gbraid=0AAAAAD5OnmOx_GAbMXgUAnNxq2quWJyeC&gclid=EAIaIQobChMI_KPRnq6P_AIVlRWLCh2CnQBKEAQYASABEgJWM_D_BwE
3 jaar geleden
Wij gebruiken met het koude weer alleen olie producten water producten kunnen het erger maken. In badje inoli olie en na het badje inoli huid olie
3 jaar geleden
Reactie op Nikki000
La roche posay lipikar balsem ap+m. Kindje met eczeem en werkt heel goed
Deze gebruik ik ook sinds een dag. Echt top. Had hem eerst in bad gedaan. Zn voorhoofd goed nagemaakt en laten weken. Daarna met die hele zachte babyhaarborstel eroverheen geschrobt en een beetje weleda baby zeep erbij. Na het badje goed drogen en ingesmeerd met deze crème. Alles was meteen weg. 🙏🏼
3 jaar geleden
Reactie op Lulipoeli
Ja omdat er parfum in zit. Dat is niet zo goed voor een babygezichtje. En z ...

Weleda is een heel natuurlijk en goed merk! Wat je zegt klopt niet helemaal. Er staat een sterretje achter parfum, dat betekent 'from natural essential oils'. Dus dat is de enige parfum die wel geoorloofd is in een goed product. Dit is geen chemische parfum. Chemische parfum is niet goed, dat kun je herkennen op de ingredientenlijst als gewoon 'parfum', zonder sterretje. En niet alle alcohol soorten zijn slecht, deze die er in zitten zijn niet slecht, dat zijn de goede alcohol soorten. De slechte alcohol soorten zijn bijvoorbeeld: alcohol denat, ethanol, ethyl alcohol, benzyl alcohol en isopropyl alcohol.
De goede alcohol soorten zijn: cetyl alcohol, cetearyl alcohol, myristyl alcohol en behenyl alcohol.
Hoop dat je er iets aan hebt!